חדשות בארץ

סמוטריץ': "העסקה המצרית – כניעה משפילה וסכנה קיומית מיידית לישראל"

במסר לראש הממשלה נתניהו, הבהיר שר האוצר סמוטריץ' את התנגדותו לעסקה המצרית לשחרור חטופים: "אם תבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי – לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום"

אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתח היום (ראשון) ביקורת חריפה על המתווה שהציעה מצרים לעסקה לשחרור חטופים תמורת מניעת כניסת צה"ל לרפיח, והבהיר כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יאמץ את המתווה – לממשלתו לא תהיה זכות קיום.

בסרטון שפרסם, פנה סמוטריץ' לנתניהו ואמר: "אדוני ראש הממשלה, עסקאות תיווך מצריות שסיימו 'סבבים' קודמים כשחמאס חי ובועט ואפשרו לו להתעצם שוב ושוב ולטבוח באזרחי ישראל כמו שלא קרה מאז השואה, זה בדיוק מה שהובלת בשני העשורים האחרונים, וזה בדיוק, אבל בדיוק מה שהבטחנו כולנו לא לעשות שוב הפעם".

"הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב. היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל – מהווה סכנה קיומית מיידית למדינת ישראל", הצהיר שר האוצר. "אם תחליט להניף דגל לבן ולבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי לצורך השלמת משימת השמדת החמאס, ולהחזרת הביטחון לתושבי הדרום ולאזרחי ישראל, והשבת כל אחינו ואחיותינו החטופים לביתם – לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום".

"זהו רגע גורלי לעם ישראל. ההחלטה בידך. שאב כוח וגבורה מיציאת מצרים ומההיסטוריה היהודית. ממשה רבנו ומנחשון בן עמינדב שהלילה לפני 3,365 שנה עמדו על הים, התגברו על חולשות של חלקים מהעם וקבעו את ההיסטוריה של העם היהודי. דבר אל בני ישראל ויסעו לרפיח עכשיו, בכל הכוח . ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות", סיכם סמוטריץ'.

תגיות:חמאסבצלאל סמוטריץ'בנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה