חדשות בארץ

חשד לפיגוע דקירה ברמלה: צעירה במצב קשה – הדוקר נוטרל בירי

בת 18 נדקרה ברחוב הרדוף ברמלה ואזרח שהבחין במעשה נטרל את הדוקר בירי. בית החולים אסף הרופא: "מצבה קשה אך יציב". המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זירת הפיגוע ברמלה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) זירת הפיגוע ברמלה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

צעירה בת 18 נפצעה אחר הצהריים (שישי) באורח קשה לאחר שנדקרה ברחוב הרדוף בעיר רמלה. במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. הדוקר חוסל בירי על ידי אזרח שהבחין במעשה.

מהתחקיר הראשוני עולה כי הדוקר התקרב אל הצעירה מאחור ודקר אותה בפלג גופה העליון. האזרח, ששהה בקרבת מקום והבחין בדקירה, ירה כאמור בדוקר והזעיק את מד"א ואת המשטרה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעירה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא. חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, מנדי אמיתי, סיפר: "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

מבית החולים נמסר בהמשך כי הפצועה הועברה לחדר הטראומה, וכי מצבה קשה אך יציב. מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירת נסיבות אירוע הדקירה ברמלה. הדוקר נוטרל. הרקע והנסיבות בבדיקה".

מבדיקה ראשונית עולה כי הצעירה, יהודיה, אינה תושבת רמלה והגיעה לביקור משפחתי. זהותו של המחבל נבדקת ועל פי מסמך שנמצא ברשותו מדובר בערבי ישראלי תושב לוד.

תגיות:רמלהפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה