חם ברשת

"אתם תומכי טרור": יוסף חדאד הגיע להרצות בארה"ב, התעמת והותקף

פעיל ההסברה התעמת עם מפגינים פרו פלסטיניים, והתקרית הפכה לאלימה: "אמשיך לחשוף את האמת"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד ממשיך במסעותיו בעולם. בסוף השבוע (בלילה שבין חמישי לשישי) הוא הגיע להרצות באוניברסיטאות בארה"ב בדיוק בזמן בו נערכו הפגנות פרו פלסטיניות.

חדאד מצא את עצמו מהר מאוד במרכזה של ההפגנה. למרות הסיכון, הוא לא חשש והחליף מילים קשות עם המפגינים הפרו פלסטיניים, כשחלקם היו רעולי פנים. הדברים הפכו מהר מאוד לזירת קרב, כאשר אחד המפגינים תקף את חדאד באלימות קשה. חדאד קרא לעברם: "אתם תומכי טרור, זה מה שאתם, תומכי טרור", והם קיללו אותו ואת צה"ל. חדאד אמר בתגובה כי הוא לא מתכוון לעזוב את המקום וימשיך "לחשוף את האמת", ומיד הותקף באגרוף על ידי מפגין, מה שגרם לו לדימום בשפתיים.

"במקום הרצאה הלכתי להגיש תלונה במשטרה", סיפר חדאד בחשבון האינסטגרם שלו. "אולי הורידו לי דם, אבל לא יעצרו אותי לעולם!".

זאת לא הפעם הראשונה שבה חדאד מותקף אחרי שהביע את דעותיו בפומבי. לאחרונה זה קרה במהלך שהותו בטיסה מדובאי לישראל וגם במהלך הרצאה באילת. "לא הותקפתי פיזית והיריקות לא פגעו בי", אמר אז לאתר מאקו. "אבל היה חשוב לי להזמין את המשטרה כדי שהם ילמדו לקח". 

חדאד מרבה לחשוף את השקרים של חמאס ולא בחל באמצעים לעשות למען ישראל גם כאשר היה נתון לסיכון. הוא ביקר באוניברסיטאות בישראל בהם היו מפגינים פלסטינים. לאחרונה הוא חשף כיצד נראה אחד הרחובות הראשיים בעזה לפני הטבח והיום. הוא הציג תמונה של רחוב הומה אדם, כשבצדה תמונה של מה שנשאר ממנו. חדאד כתב: "מי שמנסה להשמיד את מדינת ישראל לא רק שלא יצליח אלא גם יקבל את ההרס והחורבן אצלו... ועזה נראית ככה היום אך ורק בגלל חמאס".

תגיות:ארה"ביוסף חדאדהפגנות פרו פלסטיניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה