הום סטיילינג

אירוח מכל הלב: עצבו שולחן חלומי וזוהר לפסח, בעזרת כמה טיפים מנצחים

עכשיו יותר מתמיד, חשוב להשקיע בשולחן הפסח שלכם וליצור אווירה מזמינה ומשפחתית, שתתרום למורל גבוה ותחושת גאווה ואופטימיות. איך עושים זאת? קבלו טיפים מנצחים מבית ראשל

  • י' ניסן התשפ"ד
צילום: אפיק גבאיצילום: אפיק גבאי
אא

עכשיו יותר מתמיד, חשוב להשקיע בשולחן הפסח שלכם וליצור אווירה מזמינה ומשפחתית, שתתרום למורל גבוה ותחושת גאווה ואופטימיות.

כדי לעשות זאת ולהותיר על האורחים שלכם רושם בלתי נשכח מארוחה מפוארת, אספנו עבורכם כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לעצב שולחן מדהים בקלות, כמו מקצוענים.

ראשית, התחילו בבסיס. השקיעו במפת שולחן עם דוגמה מעניינת בגוונים חמימים ומזמינים והשלימו אותה עם מפיות מפוארות מבד יוקרתי, בגוונים המשלימים את הדוגמה שעל המפה. למראה הרמוני מושלם, הניחו כל מפית בתוך חבק מפיות מהודר.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

 

כדי לרכך ולאזן את הגוונים הייחודיים של הטקסטיל, הציבו לאורך השולחן סידורי פרחים נאים. פרחים בצבע לבן בתוך אגרטלים שקופים עם גימור זהב, מעניקים תחושה של טוהר וחגיגיות ומוסיפים נגיעה של טבע ואווירה אביבית המאפיינת את חג הפסח.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

כדי להדק את העיצוב, הציבו פמוטים מהודרים בגוון זהב-נחושת ובתוכם נרות לבנים. כך תוכלו גם ליצור אווירה חגיגית וגם לספק תאורה נוספת נעימה, שתשפיע על החוויה הקולינרית והרוחנית של פסח.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

עוד היבט שכדאי להשקיע בו הוא הסכו"ם – אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על עיצוב השולחן ועל התחושה הנוצרת סביבו. סכו"ם בצבע זהב מהודר יהיה התוספת המושלמת לשולחן החג שלכם. כמובן, שחשוב להקפיד על סידור סכו"ם לפי הכללים המקובלים, כדי שילווה את הארוחה לכל אורכה.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

גם ההגדה שאתם מציבים על השולחן צריכה להיות במראה אחיד ומפואר, המתכתב בצורה הרמונית עם שאר עיצוב השולחן. לכן, חפשו הגדות לפסח עם עיטורים אביביים וכריכות בגווני זהב, נחושת ולבן, שישלימו את כלי האוכל, הפרחים וכדומה.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

את ההגדות אפשר להניח מראש על כל צלחת כדי שיהיו חלק מהסטינג, או לקבץ יחד בכלי שקוף ואלגנטי.

ולבסוף, הניחו על השולחן שפע של קינוחים כשרים לפסח, להעשרת הארוחה. הקפידו כי הקינוחים והמתוקים יהיו בצבעים המשלימים את העיצוב המוקפד וכך תצרו שולחן מרשים ביופיו, מלא במנות טעימות.

צילום:אפיק גבאיצילום:אפיק גבאי

בסיום ארוחת החג, נקו ואחסנו היטב את כל האלמנטים הניתנים לשימוש חוזר. כך תוכלו ליצור ולעצב שולחן חגיגי ומלא בשיק בכל הזדמנות ולארח מכל הלב.

הכותבת היא מעצבת אירועי קונספט, בעלת בית הספר הדיגיטלי "ראשל סקול" ללימודי עיצוב אירועים וקולינריה

תגיות:עיצוב שולחןראשל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה