פעילות הידברות

מור ממן משתפת: המסע לארה"ב עם הידברות, והצניעות שפתחה לה שערים

ההרצאות המחזקות בחו"ל, התובנה ששינתה לה את החיים והדבר שהכי ישמח אותה בעולם. מור ממן, מלכת היופי לשנת 2014, בריאיון מרתק על אמונה מתוך אהבת ישראל

אא

אשת העסקים מור ממן, מי שהיית מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, עשתה בימים אלו סבב הרצאות בחו"ל, "לבוא אל המלך" - זאת בעקבות התחזקותה בנושאי צניעות. בהרצאותיה מחזקת ממן את הנשים, מספרת על חייה האישיים וחולקת תובנות מרתקות מהחיים.

ביקשנו לשמוע ממנה איך היה המסע הייחודי, ומה היא מרגישה בעקבות ההחלטה האמיצה שלה להתחזק בצניעות.

איך התחושה להרצות בפני נשות ארצות הברית, בדיוק בזמן שאויבנו רוצים לכלותנו?

"אני מתרגשת בכל פעם מחדש", עונה ממן. "אני שמחה לשתף את הסיפור שלי ואת הדרך שעברתי ושאני עוברת בכל העת. דווקא בימים שרוצים להרוס אותנו ואת האמונה שלנו, אני באה לבנות. אני מנסה לעודד ולחזק את האמונה בקדוש ברוך הוא, ואת האמונה של הנשים עצמן – בעצמן".

באלו מקומות הרצית?

"מסע ההרצאות שלי התחיל במיאמי. לאחר מכן המשכתי לקנדה, משם לניו יורק ולטקסס, וסיימתי באל-איי".

מה הכי "תפס" אותך בסבב ההרצאות?

"מה שתפס אותי מאוד היה לראות את העוצמות שיש ברשת החברתית. כל סרטון שאני עושה ואני מפרסמת אותו - אני לא יכולה לדעת לאיפה הוא יגיע ואיך הוא יגע וישנה לאישה אחרת את החיים. קיבלתי כל כך הרבה אהבה ותמיכה. הנשים שפגשתי אמרו לי שאני מחזקת אותן כל כך בכל יום מחדש. הן מרגישות שכל סרטון שאני מעלה הוא מדויק עבורן. זה מרגש אותי מאוד".

מה את מרגישה שקרה לך מאז שהתקרבת ליהדות?

"מאז שבת שמחת תורה לקחתי על עצמי צניעות. זה הדבר הכי טוב שיכולתי לתת לעצמי. היום אני מבינה את החוכמה ואת היתרונות שיש באישה צנועה. אני מרגישה כאילו קיבלתי נשמה חדשה".

מה הדבר שהכי ישמח אותך בעולם?

"הדבר שהכי ישמח אותי הוא לראות את אותן נשים שהיו אצלי בהרצאות מגשימות את עצמן, מאמינות בעצמן, ויותר מהכל - מאמינות ובוטחות בהשם יתברך".

לסיום, ממן מברכת בכל לב את נשות ישראל היקרות: "אני מברכת את בנות ישראל לצאת מעבדות לחירות האישית שלהן. אני מאחלת לכולנו אמונה וביטחון אמיתיים בקדוש ברוך הוא, כי כשיש אמונה וביטחון - יש הכל".

תגיות:מור ממןארגון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה