חדשות בארץ

בדרך לבצע פיגוע: תומך דאע"ש נעצר בביתוניא

בעקבות מידע מודיעיני פשטו מסתערבי מג"ב ואנשי שב"כ על מבנה שבו הסתתר המחבל. בחודשיים האחרונים נחשפו מספר חוליות טרור המשתייכות לארגון הטרור

מעצר המחבל בביתוניא (צילום: משטרת ישראל)מעצר המחבל בביתוניא (צילום: משטרת ישראל)
אא

מסתערבי מג"ב ירושלים, בהכוונת השב"כ, עצרו הלילה (בין רביעי לחמישי) בביתוניא, הסמוכה לרמאללה, פעיל דאע"ש שתכנן להוציא פיגוע בטווח הזמן המיידי.

המסתערבים, יחד עם לוחמי צה"ל, כלבני מג"ב ירושלים והמערך האווירי של משטרת ישראל, כיתרו את המבנה שבו הסתתר המחבל. זה ניסה להימלט מהמקום אך נעצר וברשותו נתפס נשק. מהמשטרה נמסר כי המבוקש, כאמור פעיל דאע"ש, הועבר להמשך חקירה בשירות הביטחון הכללי.

בחודשיים האחרונים נחשפו ביו"ש ובמזרח ירושלים מספר חוליות טרור המורכבות מתומכי דאע"ש. האחרונה שבהן, בת ארבעה מחבלים, נעצרה לפני חודש בתרקומיא. מחקירתם בשב"כ של חברי החוליה עלה כי הם תכננו לבצע פיגועי מטען לעבר כוחות צה"ל המצויים באזורם. לשם כך הם ייצרו כ-100 מטעני נפץ, תוך שימוש בסרטוני הדרכה ברשת וקבלת הדרכות ממזוהים עם ארגון דאע"ש בחו"ל.

עוד עלה כי המחבלים החזיקו ברשותם נשקים מסוג M16 וקרלו, בהם תכננו להשתמש לפיגועים נוספים. כל המטענים פוצצו בשטח על ידי חבלני משטרה, והנשקים שהיו ברשות המחבלים נתפסו והוחרמו. כנגד הארבעה הוגשו כתבי אישום לבית המשפט הצבאי ביהודה.

תגיות:דאע"שסיכול טרורביתוניא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה