חדשות בארץ

לוחם צה"ל נפצע קשה ברצועה; מפקד שטח בחיזבאללה חוסל בלבנון

לוחם יחידת שלדג נפגע בקרב מול מחבלים בצפון הרצועה. בתקיפה בדרום לבנון חוסל מפקד ביחידת שיגור הרקטות של חיזבאללה. ברצועה: כוחות צה"ל השמידו משגר וחיסלו מחבלים

פעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר היום (רביעי) לפרסום כי לוחם מיחידת שלדג נפצע אתמול באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם נפגע במהלך חילופי אש עם מחבלים. הוא פונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחתו עודכנה.

(צילום: דובר צה"ל)

בתוך שעות, חיסול ממוקד שני בלבנון

צה"ל אישר כי אמש חוסל בתקיפה אווירית מפקד יחידת הרקטות והטילים של הגזרה המערבית של כוח רדואן. כלי טיס פגע בו כשנע במרחב הכפר דונין. המחבל, מחמד חסין מצטפא שחורי, שימש כאחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי ירי רקטות רבים לעבר העורף הישראלי.

במסגרת תפקידו עסק בקידום ותכנון שיגורי רקטות וטילים לעבר מדינת ישראל ממרחב הגזרה המרכזית והמערבית בלבנון. בתקיפה חוסל גם מחמוד איברהים פדלאללה, פעיל ביחידת הרקטות והטילים של ארגון הטרור חיזבאללה.

כזכור, אתמול אחר הצהריים, בתקיפה באזור צור, חוסל מפקד גזרת החוף של חיזבאללה, איסמאעיל יוסף באז. על פי צה"ל, הוא שימש כגורם בכיר בזרוע הצבאית של חיזבאללה, במספר תפקידים. דרגתו הנוכחית מקבילה לדרגת מח"ט. במסגרת תפקידו עסק בקידום ותכנון שיגורי רקטות וטילי נ"ט לעבר מדינת ישראל ממרחב החוף בלבנון. כמו כן, בזמן המלחמה ארגן ותכנן מתווי טרור שונים לעבר ישראל.

(צילום: דובר צה"ל)

רקטות מוכנות לשיגור הושמדו במרכז הרצועה

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול בצורה ממוקדת במרכז הרצועה. ביממה האחרונה פעלו צוותי הקרב של חטיבות 401, נח"ל, חטיבת האש 215 ויחידות נוספות.

כחלק מהפעילות, כלי טיס של חיל האוויר חיסלו מספר מחבלים והשמידו תשתיות טרור. באחת התקיפות, כלי טיס תקף חוליית מחבלים שהפעילה רחפן חמוש לעבר הכוחות שפעלו במרחב. בתקיפות נוספות, כלי טיס תקפו מספר משגרי רקטות מוכנים לשיגור לשטח הארץ.

לוחמי חטיבת הנח"ל חיסלו באמצעות רחפן מחבל שזוהה פועל בסמוך לכוחות. בנוסף, הכוחות חיסלו בירי צלפים מחבל שזוהה נע לעברם. לאורך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יותר מ-40 מטרות טרור ברחבי הרצועה, בהן עמדות שיגור תת קרקעיות, מבנים ממולכדים, מבנים צבאיים ובהם מחבלים חמושים, עמדות תצפית, תשתיות טרור תת-קרקעיות ותשתיות צבאיות נוספות.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזלחיסול בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה