חדשות בארץ

זכתה ב-16 מיליון שקל בלוטו והודיעה: "יש לי חלום – לכתוב ספר תורה"

רגע לפני ליל הסדר, אשה בת 70 ממרכז הארץ זכתה בלוטו וסיפרה כי מילאה טופס ללא מחשבה מיוחדת על המספרים. כעת, היא תוכל להגשים חלום: ספר תורה לע"נ הוריה

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

באחת מהגרלות הלוטו שנערכו בשבועיים האחרונים התברר כי טופס יחיד זכה ב-16 מיליון שקל. כשבוע וחצי לאחר ההגרלה, לבית מפעל הפיס הגיעה הזוכה – אישה בת כ-70. הזוכה מתגוררת במרכז הארץ, והיא סיפרה לאנשי מפעל הפיס כי "אחת לשבועיים אני שולחת באופן קבוע טופס לוטו, נוהגת לסמן ידנית את ארבע הטבלאות הראשונות עם מספרים קבועים שמלווים אותי המון זמן. למספרים הספציפיים האלה אין משמעות מיוחדת עבורי. אין גם סיבה מיוחדת מדוע בחרתי להישאר עם אותם מספרים. אני מניחה שמה שצריך לקרות קורה".

הטבלה הרביעית הניבה לזוכה את הפרס הראשון. היא גילתה שזכתה רק כאשר הגיעה לדוכן לשלוח שוב טופס, וביקשה לבדוק את הטופס הישן. "במסגרת סידורים שונים, עברתי ליד דוכן מפעל הפיס, על מנת לבדוק ולשלוח בשנית את הטופס. הייתי מופתעת מאוד לגלות שזכיתי", הוסיפה.

השאלה הראשונה שנשאלה לאחר קבלת הכסף הייתה מה היא מתכוונת לעשות איתו. האשה לא חשבה פעמיים, וסיפרה שהיא מתכוונת לקדש שם שמיים. "במשך הזמן השתעשעתי עם עצמי במחשבות מה הייתי עושה אילו הייתי זוכה", הודתה. "דבר אחד בטוח, יש לי חלום שנדרתי לעצמי, שאם אזכה בפרס, ולא חשוב מה יהיה הסכום, אדאג לכתוב ספר תורה על שם הורי".

מאוחר יותר נשאלה מה תעשה עם שאר הכסף, הרי כתיבת ספר תורה תעלה הרבה פחות מסכום הזכיה שלה. "הייתי רוצה לשדרג את מקום מגורי הנוכחיים. עכשיו תהיה לי אפשרות להגשים חלום ישן, בית עם גינה. אפשר להגיד שאני די מעודכנת כמה יעלה לי לשדרג את הנכס שלי, הרבה לפני שידעתי שאוכל להגשים משאלת לב זו", סיכמה.

תגיות:ספר תורהליל הסדרלוטוכתיבת ספר תורהזכייה בלוטו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה