סלבס בהתחזקות

עומר אדם עצר את ההכנות למופע: "הולך להתפלל מנחה"

רגנ לפני מופע ענק בפארק הירקון, הזמר החליט להצטרף למניין. ברגע אחד, במקום שירים על הבמה נערכה תפילה במקום

עומר אדם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)עומר אדם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הזמר עומר אדם הופיע אתמול (שלישי) בפארק הירקון בתל אביב. ההופעה נדחתה בגלל האיום האיראני אבל ברגע האחרון ניתן אישור לקיימה ללא הגבלה. רגע לפני ההופעה, אדם עצר את ההכנות, והייתה לו סיבה טובה לכך: הוא הודיע לצוות שלו שהוא הולך להתפלל מנחה במניין.

אדם ואנשי הצוות שלו ארגנו תפילה בהשתתפות אנשים רבים שהיו במתחם, וכך, ברגע אחד, במקום שירים, על הבמה נערכה תפילת מנחה. בתמונה שפורסמה ברשת נראה אדם מצטרף למניין רחב של אנשי ההפקה כשהוא מתפלל. ברשת לא נותרו אדישים, וכתבו כי "מדובר בצדיק, רגע לפני ההופעה הוא מחליט להתפלל לבורא עולם. אין פלא שהוא מצליח".

בחודש אוגוסט האחרון פרסמנו כי במסגרת סיבוב הופעות בעולם, אדם עלה לבמה בקנדה כשהוא עטוף בדגל ישראל, וכיפה לבנה לראשו. "בשבוע שעבר, רגע לפני שבת - בראש חודש אייר - הלכתי להתפלל בבית כנסת שיהודי צדיק אירגן בבית שלו כדי שיהיה נוח לאנשים שבאזור לבוא ולהתפלל", סיפר לקהל. "חלק מהאנשים באו במכוניות, חלק ברגל, חלק ספרדים, חלק אשכנזים. תפילת ערבית הייתה גם לפני שירד החושך. וכשסיימנו שאלתי למה? אז הסבירו לי שחלק מהמשפחות יותר חילוניות והמשפחות שלהן מחכות להן בבתים לארוחת שישי אז הסכימו על שעה שתהיה נוחה לכולם להגיע ולהתפלל ביחד. העיקר להיות ביחד, לשמור על המסורת, להקפיד על התפילות.

"זו שנה מאתגרת בארץ, ובאמת אני חושב שרק כשאתה רחוק מהבית לתקופה אתה יכול להבין את המשמעות של להיות יהודי, ושלא משנה מה הדעות של כל אחד ואחת, ולא משנה מה שלא נעשה - כולנו משפחה אחת גדולה, וזו זכות שיש לנו לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל. בקיצור, הלוואי שרק נהיה מאוחדים, שמחים ובריאים וכל השאר זה בונוס. שום דבר לא מובן מאליו".

לאחרונה, כזכור, פתח אדם חמ"ל מיוחד שדאג להסעת אלפי חיילים הביתה. הוא מימן מכיסו את עלות המוניות, שלפי מקורביו הגיעה למאות אלפי שקלים. אדם כתב: "החמ”ל הפך למקום שבו כל אחד יכול לתרום, לעזור, להיות חלק ממשהו גדול יותר. כל מתנדב, כל תרומה, כל יוזמה - הכל סייע להביא אור ותקווה בתקופה הקשה והמאתגרת הזאת. זיהינו צורך אמיתי שבא מהשטח של חיילות וחיילים שיוצאים הביתה אחרי ימים ארוכים לאפטר קצר וממש מתקשים להגיע הביתה, אז יצרתי קשר עם מנכ"ל גט טקסי, וביחד איתו הרמנו את חמ"ל המוניות. בעזרת תורמים ענקיים ובעזרתכם הצלחנו להחזיק מעמד שבועות רבים ולהביא אלפים של חיילים עד לפתח הבית שלהם בכל נקודה בארץ".

תגיות:כיפהתפילת מנחהעומר אדםציצית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה