חדשות בארץ

משרד האוצר האמריקני: מכינים שורה של סנקציות נוספות על איראן

בעקבות התקיפה על ישראל, שרת האוצר האמריקנית, ג'נט ילן, הודיעה כי הממשל בוחן שורה הגבלות חדשות, מרביתן נגד משמרות המהפכה. גם גרמניה יצאה בהצהרה דומה

בניין הקפיטול, מושב בית הנבחרים של ארצות הברית (צילום: שאטרסטוק)בניין הקפיטול, מושב בית הנבחרים של ארצות הברית (צילום: שאטרסטוק)
אא

12 נציגים בוועדה מיוחדת של בית הנבחרים האמריקני אישרו היום (שלישי) חוק להטלת סנקציות נוספות על איראן. זאת, על רקע התקיפה נגד ישראל. הצעת החוק מחייבת את ארה"ב "ליישם באופן מלא סנקציות, להגביל יבוא ועסקאות איראניות בין איראן למוסדות פיננסיים בארה"ב, ולהטיל סנקציות על חברות סיניות שקונות נפט ממשמרות המהפכה".

אתר החדשות "אקסיוס" דיווח כי בעקבות האישור, שרת האוצר האמריקאית, ג'נט ילן, הודיעה כי  "לא תהסס להטיל עונש כלכלי על טהרן בתגובה לתקיפה על ישראל". על פי הדיווח מרביתה סנקציות יוטלו על משמרות המהפכה.

ילן הוסיפה בהודעתה כי "משרד האוצר לא יהסס לעבוד עם בעלות בריתנו כדי להשתמש בסמכות הסנקציות שלנו, כדי להמשיך לשבש את הפעילות המרושעת והמערערת של המשטר האיראני. התקיפה של איראן ושלוחותיה מדגישה את החשיבות של האוצר להשתמש בכלים הכלכליים שלנו כדי להתמודד עם הפעילות המרושעת של איראן".

רשת רויטרס דיווחה כי שרת החוץ של גרמניה, אנאלנה ברבוק, אמרה במסיבת עיתונאים עם מקבילה הירדני כי "המתקפה האיראנית על ישראל היא חסרת תקדים ויהיו לה השלכות, מי שחושב שישראל לא מסוגלת להגן על עצמה טועה". בנוסף לגרמניה וארה"ב גם האיחוד האירופי שוקל הטלת סנקציות. כך דווח ברשת "בלומברג".

תגיות:סנקציות על איראןארה"בגרמניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה