חדשות בארץ

עזה: מחבלים חוסלו בירי טנקים ומשגר הושמד מן האוויר

צה"ל ממשיך בפשיטות ממוקדות במרכז הרצועה, והלוחמים איתרו תשתיות טרור ומחבלים שניסו לפגוע בהם. המשטרה החלה בהריסת ביתו של המחבל חאלד אל מוחתסב, שביצע את פיגוע הירי בכניסה לתחנת משטרה בירושלים

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) על חיסול 15 מחבלים והשמדת תשתיות טרור במרכז הרצועה. הכוחות של חטיבת הנח"ל, השריון וחיל האוויר, ביצעו תקיפות ופשיטות ממוקדות.

הלוחמים בקרקע הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו והשמידו תשתיות טרור. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוור תקפו והשמידו משגר טילים, מנהרות ומבנים צבאיים ובהם מחבלים חמושים של חמאס.

בית חנינא: החלה פעולת הריסת ביתו של מחבל

במזרח ירושלים הרסה המשטרה את ביתו של המחבל חאלד אל מוחתסב, שביצע את פיגוע הירי בכניסה לתחנת משטרת "שלם" בירושלים, ימים ספורים לאחר פרוץ המלחמה. בפיגוע נפגע באורח אנוש שוטר התחנה.

בניגוד לעבר, הבית נהרס למרות שבפיגוע לא נהרג אדם אלא רק נפצע. עד היום נהרסו בתיהם של מחבלים שביצעו פיגוע קטלני. בג"ץ קבע באחרונה כי ניתן לבצע פעולה דומה נגד בתי מחבלים ללא קשר לתוצאת הפיגוע. זאת, כ"כצורך הרתעתי בעת מלחמה ועל רקע המצב הביטחוני".

החל מבצע למעצר מבוקשים במרחב קו התפר

צה"ל וכוחות הביטחון החלו במבצע חטיבתי במרחב התפר. במבצע נוטלים חלק לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב. הלילה נעצרו 23 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון והוחרמו כספי טרור.

בג'נין עצרו הלוחמים חמישה מבוקשים והחרימו כספי טרור. בכפר חבלה נעצרו ארבעה מבוקשים, ונתפס רובה מסוג M4. בעיר קלקיליה עצרו הכוחות מבוקש נוסף. בחברון נעצרו שבעה מבוקשים ובדורא הוחרמו כספי טרור. בדהיישה נעצרו ארבעה מבוקשים נוספים.

צה"ל פעל גם בקלנדיה ועצר מבוקש ובכפר עקב נעצר מבוקש נוסף. באזעיים אותר נשק מסוג איירסופט.

תגיות:הריסת בית מחבלמלחמת חרבות ברזלבי חנינא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה