סלבס בהתחזקות

מלכת היופי לשעבר: "זה לא כמה נפלת, אלא כמה פעמים קמת!"

מור ממן חושפת בפניה עוקביה: "גם אני עוברת משברי אמונה, אבל זה לא מדד לאמונה וביטחון. לפעמים אנחנו לא יודעים למה הקב"ה עושה את מה שהוא עושה"

אא

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, נמצאת בתהליך של חזרה בתשובה.  היא חזרה לאחרונה לארץ אחרי סבב הרצאות לזיכוי הרבים. בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה כתבה ממן כי היא נתקלה בקשיים למרות הרצון לזכות את הרבים.

"גם אני עוברת משברי אמונה! אבל זה לא מדד לאמונה וביטחון. זה לא כמה נפלת, אלא כמה פעמים קמת!", כתבה בכותרת לסרטון. "יש משפט שאומר ש'הקדוש (ברוך הוא) רואה ללב והאדם לעיניים'. כשאתם מסתכלים עלי, אתם לא יכולים לדעת מה שהקדוש ברוך הוא כן יודע".

על החזרה הקשוחה ארצה אמרה: "מהרגע שחזרתי מארה"ב, אני רוצה להגיד לכם משהו, השתבש לי כל מה שיכול היה להשתבש לי, ברמה שאני ובת חן תפסנו את הראש ואמרנו 'מה?!'. כל יום משהו אחר. על פניו חזרתי מסבב של זיכוי רבים מטורף, מסירות נפש שאין... באמת.

"יום אחרי יום טיסה, שבע טיסות באיזה תשעה ימים. בקיצור, טירוף, טירוף, טירוף. ההיגיון שאומר שהכל היה צריך ללכת חלק, אבל מה שאני כל הזמן זוכרת זה שאמנם לא הכל הולך כמו שאני רוצה, אבל הכל משתבש לטובה, והכל קורה בסדר האלוקי והקדוש ברוך הוא רוצה בטובתי. גם אם זה נראה לי עכשיו כמו סוף העולם, אני יודעת שזה לטובתי. ושתדעו לכם שגם אני עוברת דברים".

בהמשך, ממן פרסמה סרטון נוסף. "לפעמים אנחנו לא יודעים למה הקדוש ברוך הוא עושה את מה שהוא עושה", המשיכה. "אין לנו את הראייה הזאת לראות, אבל לפעמים הקדוש ברוך הוא, כדי לנקות את השטח, כדי לבנות משהו חדש יותר טוב, עוקר דברים מהשורש, מנקה אותם. ממש כמו עכשיו, כמו ניקיון של פסח, מנקה דברים".

תגיות:מור ממןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה