חדשות בארץ

אימו של הנער שנרצח בפיגוע: "נלחם ברוע למען שם השם"

מרים ואופיר אחימאיר, הוריו של בנימין הי"ד שנרצח ליד חוות 'מלאכי השלום', סיפרו על הבן והעבירו מסר לעם ישראל. המחבלים שרצחו אותו טרם נתפסו

בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)
אא

מרים ואופיר אחימאיר, הוריו של בנימין הי"ד, שנרצח בשישי על ידי מחבלים סמוך ליישוב מלאכי השלום, סיפרו היום (שני) על דמותו והעבירו מסר לעם ישראל.

בריאיון לערוץ 7 אמרה האם: "הוא היה ילד פשוט ותמים עם לב גדול ורחב. בשנה הנוכחית הוא התחיל ללמוד בישיבת 'לב חדש' בשילה והרב שלו עבד איתו בצורה מדהימה וליטש את היהלום הזה בהרבה חן וחסד. לאט לאט הוא התחיל לפרוח. הוא היה חוזר הביתה בשמחה, בתחושה של שלמות וטוב, ואז כל הכוחות שלו והמידות הטובות שלו יצאו. בתקופה האחרונה הוא התחבר לחוות באזור של שילה ומצא שם המון שמחה ושקט. הוא חיפש את האמת - והאמת נמצאת בשקט. כך הוא הצליח למצוא זמן ללמוד תורה וללמוד בחבורה. היא רצה לעזור לאחרים וההליכה לעבוד בחברה הייתה חלק מזה. הוא גילה עולם של ערכים מזוככים".

מרגע קבלת הדיווח על היעדרותו, בשישי לפני הצהריים, ועד מציאת הגופה בשבת בצהריים, המתינו ההורים לעדכונים בביתם בירושלים. לדבריה אם, "המחבלים הרגו אותו מהר מאוד וקרוב לחווה. כל הסיפור של החיפושים - אני מאמינה בלב שלם, שהשם סימא את עיני המחפשים כי הוא רצה מאיתנו 28 שעות של הזדככות, ביטחון, אהבת חינם, צדקה וחסד. זה סחט מאיתנו המון כוחות. לא היה תקדים לסיפור הזה. משהו חדש התעורר פה. במוצאי שבת כשהמדינה יצאה בלי שום פגע מהרוע ששלחו לעברנו - משהו הגן עלינו. אני מאמינה שזה בזכות כל מה שכולם עשו יחד וזה שמר עלינו בצורה מושלמת".

"כשבאו להודיע לי על מותו, ציינו שהוא לא סבל. זה הוריד ממני אבן, כי אני יודעת שהוא לא חטוף, לא כאוב ושהוא הרוג מלכות. אחר כך הבנו שזה לא היה פשוט בכלל, ושהוא ניהל קרב. הוא עשה מעשה נאצל ונלחם ברוע למען שם השם", הוסיפה מרים.

האב אופיר הוסיף בריאיון לחדשות 12 כי למרות שלעיתים דאג להימצאות הבן רחוק מהבית, באזור שבאחרונה המציאות הביטחונית הייתה שברירית, הוא שמח בשמחת בנו. "הכי חשוב עם כל הדאגה זה שהוא היה שמח, שפרח. טוב למצוא את האיזון בין דאגה לבין תמיכה בילדים להשיג מטרות". האב הוסיף כי הוא מקווה שעם ישראל יתאחד, "שהמחלוקות ייפתרו".

המצוד נמשך

כוחות הביטחון, צה"ל, שב"כ והמשטרה, ממשיכים בחקירת הפיגוע ומנהלים מצוד אחר המחבלים שביצעו אותו. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

תגיות:בנימין אחימאירפיגוע במלאכי השלום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה