סלבס בהתחזקות

"תפילה אחרי טבילה, הקב"ה איתנו": אושיית הרשת התפללה במקווה לפני החתונה

סטטיק, קרן פלס, חנן בן ארי, יוסף חדאד ועוד זמרים ואושיות רשת שיבחו את צה"ל ועודדו את העם, טליה עובדיה הצטרפה אליהם: "תפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעות גבוה מאוד ונקרעים שבעה רקיעים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי המתקפה האיראנית על ישראל, מיטב אומני ישראל התגייסו וניסו לרומם את מצב הרוח הלאומי. חלק מהם התמקדו בתקיפת איראן, ואחרים עסקו בעידוד עם ישראל.

אושיית הרשת טליה עובדיה, שאמורה להתחתן מחר (שלישי) כתבה כי הייתה במקווה והתפללה למען עם ישראל. "אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעות גבוה מאוד ונקרעים שבעה רקיעים", דיווחה לעוקביה. "אני מאחלת לעם ישראל שנדע ימים טובים יותר, שבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה. יודעת שהמצב כרגע מלחיץ ומפחיד, אבל תזכרו שהקדוש ברוך הוא איתנו, ושאף אחד לא יכול עלינו".

גם הזמרת קרן פלס בחרה להגיב ולשבח את חיל אוויר: "החלטתי לא לישון הלילה. אפילו לא שמעו פה הגה. בשקט בשקט עשרות ומאות טילים פשוט התפוצצו להם אי שם בחלל האטמוספרי". המנחה אופירה אסייג הוסיפה: "360 טילים נורו לעבר ישראל, 99 אחוז מהם יורטו על ידי כיפת ברזל! אין על הצבא שלנו בכל העולם כולו".

הפעיל החברתי יוסף חדאד הוסיף כי "זה שההתקפה האיראנית נכשלה בגדול, זה לא מה שחשוב. עצם ההתקפה זה מה שחשוב! אסור להכיל ואסור לנרמל!".

הזמר והיוצר חנן בן ארי, שנתקל לאחרונה באנטישמיות הגואה בעת הופעה שלו בניו יורק, כתב: "איזה נס שחזרנו בזמן, גם בשעות המורכבות והקשות הללו". הזמר סטטיק (לירז רוסו) כתב כי "עם הנצח לא מפחד", וצירף אימוג'י של דגל ישראל ולב אדום.

תגיות:מקווהטבילהתפילהסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה