פעילות הידברות

בת מלך, שבת מחזקת ומעצימה שכולה שלך

הרצאות, סעודות מעשירות ושיחות אחת על אחת עם הרבנית חגית שירה: השבת שכל הבחורות חיכו לה מגיעה, ולך אסור לפספס את ההזדמנות. חדרים אחרונים

אא

דווקא בתקופה זו כולנו שמחות להטעין את עצמנו ברוחניות, תעצומות נפש ובעיקר באמונה.

אנו בהידברות קשובים לרחשי לבן של בנות ישראל היקרות, ולכן החלטנו להעניק לכן את האתנחתא המתבקשת מחיי היום יום, ולעשות יחד, באחדות ובשמחה, שבת רווקות הרבה מעבר לחלומות.

מה בתוכנית? טוב ששאלתן.

נעשה יחד תפילות וסעודות מעצימות. נקיים שיחות אישיות עם הרבנית חגית שירה, נשמע הרצאות מרתקות מפי הרב המקובל יצחק בצרי וממיטב הרבניות והמרצות, וכל זה במלון מפנק עם שפע עשיר של מאכלים ומטעמים, לענג את השבת.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

אני רוצה להיות בשבת המעצימה >>>

יחד, באווירה מגבשת ומעצימה, נטעין את עצמנו בכוחות ונתרומם טפח מעל הקרקע, בכוחות שיסייעו לנו לשוב לשגרה חזקות יותר, שלמות יותר, מאמינות יותר ושמחות הרבה יותר.

הרבנית חגית שירה מספרת על השבת המיוחדת בשיחה להידברות: "אני שמחה ונרגשת להזמין כל אחת ואחת מכן לשבת קסומה ומיוחדת שנרקמה במיוחד עבורכן, עם דגש על הנושאים שהכי מעניינים אתכן, כגון: שידוכים, מציאת זיווג, ניסיונות ובחירות נכונות לחיים. מחכה לכל אחת ואחת מכן".

השבת תתקיים בין התאריכים כ"ה עד כ"ו בניסן (3-4/5 למניינם), במלון גני ירושלים בשבוע פרשת אחרי מות. השבת מיועדת לרווקות בלבד.

נותרה כמות חדרים אחרונה, הזדרזי להירשם.

לפרטים והרשמה לחצי כאן >>>

תגיות:פעילות הידברותרווקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה