חדשות בארץ

מסר לאיראן? ישראל פתחה את נתב"ג

ברשות שדות התעופה סיפרו כי ההחלטה ניתנה בהתאם להנחיית מערכת הביטחון. יחד עם זאת, שתי חברות זרות הודיעו על ביטול טיסות לישראל וממנה

(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

אחרי המתקפה של איראן על ישראל, הבוקר (ראשון) ישראל שולחת מסר עבה לאויביה: דובר רשות שדות התעופה הודיע כי בהתאם להנחיית מערכת הביטחון, "המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חוזר לפעול".

מרשות התעופה נמסר כי "לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות", אך פתיחת שדה התעופה מרמזת על כך שבמערכת הביטחון לא צופים הסלמה משמעותית. "ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה", נמסר. "שדות התעופה הפנים-ארציים ייפתחו במהלך היום. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות". אחרי ישראל, גם ירדן ולבנון הודיעו על פתיחת המרחב האווירי.

מחברת אל על נמסר כי הטיסות יחזרו לאחר ביצוע התאמות. "אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה. חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, בתוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם".

לעומתה, החברות אייר-פראנס ו-KLM הוציאו הודעה שונה תחת הקבוצה. הן הודיעו שבצל המצב הביטחוני הן נאלצות לבטל טיסות. "טיסות אייר פראנס ביום ראשון 14.4 וביום שני 15.4 לישראל וממנה מבוטלות. טיסות KLM ביום ראשון 14.4 לישראל וממנה מבוטלות. הקבוצה מאפשרת מדיניות שינויים וגמישות ליוצאים מהארץ עד 22.4 בהתאם לתנאים המפורסמים".

תגיות:איראןנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה