חם ברשת

חנן בן ארי חשף: תקרית אנטישמית לפני ההופעה בניו יורק

עוד לפני המתקפה האיראנית, הזמר סיפר לעוקביו כי מצא דם מרוח על דלת החדר שבו התאכסן יחד עם הצוות שלו: "תמונות קשות שמזכירות תקופות רעות"

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

הזמר חנן בן ארי חשף בסוף השבוע כי הוא חווה תקרית אנטישמית במהלך הופעתו בניו יורק.

בן ארי סיפר לעוקביו כי מצא צבע אדום, דמוי דם, מרוח על דלתות החדרים שלו ושל הצוות שלו.

בן ארי העלה פוסט ברשתות החברתיות, בו הוא מסכם את ההופעות. "לילה לפני ההופעה בניו יורק, מישהו הגיע ושפך צבע אדום דמוי דם על כל דלתות הכניסה מבחוץ. תמונות קשות שמזכירות תקופות רעות", כתב לעוקביו.

"האמת שלא היינו זקוקים לתזכורות. ברגע שאתה עולה על המטוס, פתאום הכול שוב חוזר לפרופורציות", המשיך בן ארי. "לא משנה מאיפה באת בישראל, במה אתה מאמין ולמי אתה מצביע. ברגע אחד הכול נהיה פשוט. זה אנחנו מול כל העולם. לא בחרנו בזה, ולא השאירו לנו הרבה ברירות. אנחנו יחד בסיפור הזה. עם ישראל חי. לא יעזור כלום".

בין מאות הנרצחים במלחמת "חרבות ברזל" נמנה גם חברו של בן ארי, אביב ברעם הי"ד, שהיה גם המפיק הטכני שלו. מדובר בתושב כפר עזה, בן 33, שהוקפץ לכיתת הכוננות בכפר עזה, שם הוא מתגורר. ברעם נרצח על ידי מחבלי חמאס. בן ארי כתב אז בכאב: "אביב המפיק הטכני שלנו נרצח בקרב על ביתו בעוטף עזה רק בחמישי האחרון צחקנו יחד. התרגשנו לקראת הטיסה לארה"ב. איחלנו חג שמח. רק התחלנו להכיר. ארבעה חודשים של עבודה משותפת. תודה לך אביב, על כל רגע איתך. אנחנו כולנו אבלים יחד עם משפחתך. אתה גיבור שלנו. ננצח וננקום".

תגיות:חנן בן אריניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה