חדשות בארץ

מתקפה איראנית אגרסיבית: כ-200 כטב"מים וטילים. רובם המוחלט יורטו, בחסדי השם

לראשונה ואחרי תקופת התחממות מותחת, האיראנים תוקפים את ישראל באופן ישיר. כ-200 טילים וכטב"מים שוגרו. הערכות בישראל: היעדים - צבאיים. עדכונים שוטפים - במבזקי הידברות

אא

לראשונה אי פעם, איראן תקפה את ישראל ישירות משטחה ולא דרך גורמי פרוקסי - ובאופן מאסיבי שהולך ומתגבר: עשרות כטב"מים וטילי שיוט שוגרו הערב לעבר ישראל. לכטב"מים לוקח 6-9 שעות ארוכות לעבור את המרחק וישראל כמובן מתכוונת ליירט אותם טרם הגעתם. המתקפה מגיעה כנקמה על החיסול בדמשק. בחסדי השם, הרוב המוחלט של הטילים והכטב"מים יורטו, ללא אף פגיעה בנפש או במתקן צבאי אסטרטגי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לבסיס הקריה, ונשא הצהרה דרמטית בעקבות המתקפה. "בשנים האחרונות, וביתר שאת בשבועות האחרונים, ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה ישירה מאיראן. מערכות ההגנה שלנו פרוסות, אנחנו ערוכים לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה. מדינת ישראל חזקה, צה"ל חזק, הציבור חזק. אנחנו מעריכים את ההתייצבות של ארה"ב לצידה של ישראל, וכן את התמיכה של בריטניה, צרפת ומדינות רבות אחרות. קבעתי עיקרון ברור - מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו. אנחנו נגן על עצמנו מכל איום ונעשה זאת בקור רוח ובנחישות. אני יודע שגם אתם אזרחי ישראל שומרים על קור רוח. אני קורא לכם לשמוע להנחיות פיקוד העורף".

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי אישר את הדיווחים לפיהם איראן שיגרה כטב"מים לעבר ישראל. "אנחנו עוקבים אחר האיום במרחב האווירי. זה איום שלוקח לו מספר שעות להגיע לשטח מדינת ישראל. צה"ל וחיל האוויר מוציאים לפועל את התוכנית הסדורה שאליה נערכנו.

"כחלק מההיערכות, שירותי ה-GPS לא יהיו זמינים. השיבוש נעשה באופן יזום בהתאם לתוכנית. במידה ונגלה איומים נוספים שמשך זמן ההגעה שלהם קצר יותר אנחנו נעדכן אתכם מיד. אתם מתבקשים לגלות ערנות ולפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף. אנחנו מכירים את האיומים הללו והתמודדנו איתם בעבר. במידה ומופעלת התרעה באזור בו אתם נמצאים, יש להיכנס למרחב המוגן ולהישאר בו לפחות עשר דקות, לא פחות. אנחנו נעדכן במידה ותידרשו להישאר במרחב המוגן זמן ארוך יותר. אני קורא לכם להימנע מהפצת שמועות ודיווחים לא מאומתים. תתעדכנו בהודעות דובר צה"ל והנחיות פיקוד העורף הרשמיות בלבד, ואני אעלה פה לעדכן בכל דבר שישתנה".

תגיות:מלחמהאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה