חדשות בארץ

בלבנון טוענים: המוסד חיסל איש כספים בכיר של חיזבאללה

מוחמד סרור, האיש המקשר בתחום הכספי בין משמרות המהפכה האיראניים לבין החיזבאללה וחמאס, נמצא ירוי למוות. מותו מיוחס למוסד הישראלי. חשש שמנהיג נוצרי בלבנון נחטף על ידי מחבלי חיזבאללה

תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

התקשורת הלבנונית דיווחה היום (רביעי) כי חלפן הכספים הלבנוני, מוחמד סרור, שהיה מעורב בהעברת כספים ממשמרות המהפכה האיראניים לחמאס ועבד במנגנון הפיננסי של חיזבאללה, נמצא ירוי למוות. על פי הדיווח של רשת אל ערביה, ההערכה בלבנון היא כי הוא חוסל בידי אנשי המוסד הישראלי.

הקשר עם סרור נותק ביום חמישי שעבר, ואתמול הוא נמצא ללא רוח חיים בעיירה בית מרי, מזרחית לביירות. ליד הגופה נמצא סכום כסף שלא נלקח על-ידי המתנקשים. שמו של חלפן הכספים נכלל ברשימת סנקציות אמריקנית של מעורבים בהעברת כספים מאיראן, ותמיכה בזרוע הצבאית של חמאס.

התקשורת הלבנונית הוסיפה כי ישראל תחקרה בעבר עצורים מרצועת עזה ומהרשות הפלסטינית, כדי להבין אם הם מכירים את סרור ומה הם יודעים על פועלו. זאת, מאחר והתקבל מידע לגביו שהוא סייע בהעברת כספים ליהודה ושומרון ולרצועת עזה.

בעיתון הלבנוני צוין כי האקדחים ששימשו לרצח של סרור נמצאו במטבח הבית. לפי הדיווח, כלי הנשק הוטבלו במים ובחומרי ניקוי כדי להסיר מהם טביעות אצבע.

חשש בלבנון: נחטף והוצא להורג בכיר בתנועה נוצרית, המתנגדת לחיזבאללה

צבא לבנון הודיע כי מתנהלת חקירה לאיתור רוצחיו של פסקל סלימאן, המתאם באזור העיר ג'בייל של המפלגה הנוצרית "הכוחות הלבנוניים", שידועה בהתנגדותה לחיזבאללה. על פי ההערכה הוא נחטף והוצא להורג.

ההערכה בלבנון היא כי חטיפתו בוצעה על ידי אנשי חיזבאללה. הצבא הלבנוני חקר שני סורים שנעצרו על פי החשד עקב מעורבות בחטיפה. מפלגת "הכוחות הלבנוניים" קראה לשירותי הביטחון והמשפט לחקור ברצינות את העצורים בפרשה. "אנו רואים בפשע כהתנקשות פוליטית, עד שיוכח אחרת", נמסר מהמפלגה.

תגיות:המוסדחיסול בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה