מעניין

יש לכם סודה לשתייה או קוביות קרח? כך "תגהצו" את המצעים שלכם

סרטון חדש חושף כי 60 גרם אבקת סודה לשתייה יכולים לשמש כ"מגהץ" במכונת הכביסה שלכם. איך זה עובד, והאם לא עדיף להשתמש בקוביות קרח?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רבים מאיתנו מגהצים את המצעים כדי שיהיו ישרים, אבל טיפ חדש שהופץ ברשת בימים האחרונים קורא לכם לא לעשות זאת. הסיבה: אפשר להוציא מצעים נקיים וריחניים מהכביסה ללא קמטים, גם בלי לגהץ אותם. איך עושים את זה? פשוט, אם יש לכם סודה לשתייה בבית, כנראה שלא תזדקקו למגהץ יותר.

מי שיצרה את הסרטון הוויראלי היא בחורה בשם רבקה סוויין. בסרטון היא הסבירה שאין צורך לבזבז זמן יקר כדי לגהץ סדינים, בזמן שאפשר להוסיף כ-60 גרם אבקת סודה לשתייה למכונה, יחד עם חומר הניקוי, ג'ל או אבקת הכביסה, שבו אתם משתמשים. לדבריה, הסודה תרכך את המצעים ותמנע מהם להתקמט.

הבלוגרית קרולינה מקאולי, אם לשניים מאוסטרליה, שיתפה בסרטון ויראלי נוסף כי היא מערבבת בבקבוק התזה 2 כוסות מים, רבע כוס מרכך כביסה ועוד רבע כוס של אלכוהול לחיטוי. היא מתיזה את התמיסה על שמיכה מקומטת, והיא מתיישרת. התמיסה מכילה מרכך כביסה ומוסיפה ריח נעים.

גם אבקת סודה הפכה לחלק בלתי נפרד מניקוי הבית. כיום היא מסייעת אפילו כדי לנקות שטיחים. לפי אתר אקספרס הבריטי, התזת מים על סדינים יחד עם שילוב גרביים ומגבות כשהם לחים, וכן קוביות קרח בתהליך הייבוש, מסייע להתמודד עם קמטים.

הוספת קוביות קרח למכונת הכביסה הפכה בחודשים האחרונים לפופולרית מאוד ברשת החברתית. אנשים מוסיפים חופן קוביות קרח למייבש הכביסה כעשר דקות לפני שהוא מסיים את הליך הייבוש, במטרה לגהץ את המצעים. מדוע? כי הקרח נמס מהחום, הופך לאדים, והמצעים "מתיישרים", בדומה לפעולת מגהץ.

תגיות:סודה לשתייהקוביות קרח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה