סלבס בהתחזקות

מדוע חגגו סטטיק ונתן גושן עם ספר תורה, ומי תרמה אותו?

מלכת היופי לשעבר, לינור אברג'יל, תרמה ספר תורה לעילוי נשמת הורי בעלה. "שיהיה לישועת כל עם ישראל והחזרת כל החטופים הביתה", הסבירה

סטטיק והרב לאוסטטיק והרב לאו
אא

מיס עולם לשעבר, לינור אברג'יל, שחזרה בתשובה בשנים האחרונות, החליטה לתרום ספר תורה לבית הכנסת הסמוך לביתה, יחד עם בעלה – אורון כלפון. אברג'יל, שחובשת כיסוי ראש ונמצאת בתהליך התחזקות יומיומי, כפי שהיא כינתה זאת בעבר, סיפרה כי ספר התורה נתרם לעילוי נשמת הורי בעלה.

"היום יום ממש מרגש, כי אנחנו מכניסים ספר תורה לבית הכנסת שלנו", שיתפה אברג'יל את עוקביה. "זה ספר שעשינו לעילוי נשמת האהובים והיקרים לנו, ההורים של אורון בעלי, וסבתא וסבא שלי. נורא מרגש". בהמשך היא הוסיפה: "שיהיה לישועת כל עם ישראל והחזרת כל החטופים הביתה".

מי שהגיעו למעמד המרגש הם הזמרים סטטיק ונתן גושן, שחגגו את הכנסת הספר, וכן אושיית הרשת שר פיטנס, שכתבה: "הכנסת ספר תורה לאהובים שלנו. לינור ואורן היקרים, שתמיד תזכו לעשות מצוות".

בחודש שעבר הודיעה אברג'יל כי לרגל המצב היא מתכוונת לצום בתענית אסתר גם למען הנשים החטופות. "אני בצום. לא יודעת מה עדיף, לעבוד או לא לעבוד, לא החלטתי עדיין. אני צמה בשביל האחיות שלי. האחיות שלי שעדיין בעזה, כל כך הרבה זמן", אמרה.

לפני חודש וחצי היא חגגה יום הולדת, וסיפרה כי עשתה זאת בלב כבד. אברג'יל פועלת מתחילת המלחמה בזירת ההסברה העולמית, על מנת להיות שותפה לניסיון להסביר את הצד של ישראל במלחמה.

"תקופה לא פשוטה עוברת על כל עם ישראל ועליי" שיתפה, "בתוך התפקיד שהשם נתן לי בחודשים האחרונים, החל בפתיחת החמ"ל למפונים ועד לזעקת הנשים והגברים בעולם, אתמול קיבלתי חיבוק ענק מהשם", כתבה, ושיתפה תמונות מחגיגת יום ההולדת. "הכל מקבל משמעות מיוחדת דווקא כשקשה וחשוך. אני מודה להשם על הזכות להיות מוקפת בכל כך הרבה אהבה".

לאחרונה היא נאמה באו"ם וגם בכיכר החטופים. "הפשעים שהם ביצעו הם לא פשעי מלחמה. אלה פשעים נגד האנושות כולה. נשים, ילדים ותינוקות נחטפו מהבית שלהם, מהמקום הכי בטוח שלהם. אף אחת מאיתנו היא לא האישה שהייתה. איפה ארגוני הנשים, איפה הנשים שהמנהיגות את העולם? איפה כל הנשים המובילות בתקשורת הבין-לאומית? אנחנו צריכות אתכן עכשיו, זה הזמן לפעול".

 

תגיות:לינור אברג'ילהכנסת ספר תורהנתן גושןסטטיקשר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה