חדשות בארץ

הפיגוע בגן יבנה: מת מפצעיו הצעיר שנפצע אנושות

המרכז הרפואי איכילוב הודיע על פטירתו של לידור לוי, אשר נדקר על ידי המחבל בפיגוע בגן יבנה. מועד הלווייתו טרם נקבע. מצבם של שני הפצועים הנוספים מוגדר בינוני-קשה

  • כ"ה אדר ב' התשפ"ד
זירת הפיגוע (צילום: Liron Moldovan/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Liron Moldovan/Flash90)
אא

המרכז הרפואי איכילוב הודיע בצהריים (חמישי) על פטירתו של לידור לוי הי"ד, אשר נרצח בפיגוע בגן יבנה. הוא נפצע אנושות ביום ראשון בערב לאחר שנדקר מספר פעמים על ידי המחבל.

לוי, מהנדס תוכנה במקצועו, בן 34 הותיר אחריו אישה בהריון, תינוקת בת חצי שנה, זוג הורים, אח ואחות. מועד הלווייתו טרם נקבע.

כזכור, הפיגוע בוצע על ידי המחבל מואמן חליל, שוהה בלתי חוקי בן 19 מדורא שליד חברון. הוא הגיע לקניון בגן יבנה וניגש למכון הכושר, שפעל בשעה מאוחרת יחסית של הערב. הוא דקר נער בן 17 בכניסה למכון ופצע אותו קשה ואחר כך נכנס פנימה ודקר את לוי. המחבל נמלט מהמקום ודקר אזרח נוסף שנפצע אף הוא קשה.

שוטר שהבחין בדקירה חתר למגע וחיסל את המחבל. למחרת המשטרה עצרה שני תושבי הפזורה בדרום, כבני 30 עד 40, שלפי החשד הסיעו את המחבל לאחר שחדר לישראל. השניים נחקרו בחשד לעבירות סיוע לפעולת טרור, להסעת שוהה בלתי-חוקי ולעבירות נוספות. מעצרם הוארך בבית משפט השלום באשקלון.

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן, אמר בזירת הפיגוע: "המחבל הגיע היום מפרצה בגדר. הוא נכנס למתחם הקניות, עלה במדרגות לחדר הכושר שנמצא בקומה השנייה, ראה מתאמן בכניסה והתנפל עליו. בהמשך, הוא רץ לתוך חדר הכושר ודקר מתאמן נוסף בזמן ששאר המתאמנים נכנסו לחדר פנימי. לאחר מכן, רץ המחבל במדרגות לקומת הקרקע ודקר צעיר נוסף במנוסה. צוות שיטור עירוני, המורכב משוטר ופקח, שהגיע למקום בפחות מדקה מקבלת הדיווח, נכנס רגלית למתחם. השניים ניסו להבין מהפצוע שהגיע אליהם מה קרה - אז הבחינו במחבל רץ לעברם ומנסה לדקור אותם. הפקח הצליח להדוף את המחבל בשעה שהשוטר שלף את נשקו, ירה בו ונטרל אותו".

תגיות:פיגוע בגן יבנהלידור לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה