חדשות בארץ

נציג המשטרה בדיון מעצר המפגינים: "מזכיר הפיכה אלימה"; פיקוד המשטרה התנער מהאמירה

המשטרה פרסמה הודעה לפיה היא מתנערת מההערה שהשמיע התובע המשטרתי, בדיון המעצר של שלושת המפגינים, שנעצרו ליד מעון ראש הממשלה. בית המשפט הורה לשחררם

הפעלת המכת"זית, אמש (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)הפעלת המכת"זית, אמש (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

המשטרה פרסמה הערב (רביעי) הודעה לפיה היא מתנערת מדברי התובע המשטרתי, שאמר בדיון הערעור שהוגש על שחרור שלושת המפגינים שנעצרו אמש בירושלים: "האירוע מזכיר הפיכה אלימה שבסופה המנהיג הובל לרחוב ונשחט".

על פי הודעת המשטרה, "מדובר באמירה חסרת אחריות ומשוללת כל בסיס מקצועי, והיא אינה מייצגת את עמדת פיקוד המשטרה והמחוז". בית משפט המחוזי בירושלים דחה את ערר המשטרה והורה לשחרר למעצר בית את שלושת החשודים שנעצרו אמש בהפגנה. בכך אישר את קביעת בית משפט השלום שהורה על שחרורם הבוקר.

כזכור, בית משפט השלום בירושלים הורה על שחרורם של שניים בתנאים מגבילים. המפגין שנעצר לאחר שנשכב תחת מכת"זית שוחרר למעצר בית. המשטרה ערערה לבית המשפט המחוזי וציינה כי  "מפגינים קירבו לפידים בוערים אל פניהם וזנבותיהם של הסוסים וגרמו לחריכה. הם מסוכנים".

המשטרה ייחסה לאחד החשודים "הובלת צעידה לא חוקית" ולשני גרימת נזק. עורך דינו של המפגין שנשכב תחת המכת"זית טען בדיון: "הוא ביקש להגן על אחרים. סנגורי שני החשודים הנוספים ציינו: "זה מקרה יוצא דופן. יש כאן שלושה אנשים - שניים מהם שירתו במילואים מ-7 באוקטובר עד לפני חודש. השלישי חודשיים וחצי. מדובר בטובי בניה של מדינת ישראל. עצם האמירה שהם מסכנים את הציבור היא בושה". בתום הדיון קבע בית המשפט המחוזי כי השלושה ישוחררו למעצר בית.

במשטרה אישרו כי שני חשודים נוספים שנעצרו בהפגנה שוחררו הבוקר בתחנת המשטרה ולא הובאו לבית המשפט.

תגיות:מעון ראש הממשלההפגנה בירושליםמעצר מפגינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה