חדשות בארץ

צה"ל: חיילי יוניפי"ל נפגעו ממטען שהניח החיזבאללה; מחבלים חוסלו בשכונות בחאן יונס

בלבנון האשימו את ישראל בתקיפת כוח סיור של יוניפי"ל אך בדיקת צה"ל העלתה כי מדובר במטען צד שהונח על ידי חיזבאללה. כלי טיס עוין התפוצץ ליד בסיס צבאי בדרום. נמשכת הלחימה בדרום הרצועה

  • כ"ד אדר ב' התשפ"ד
לחימה בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)לחימה בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל בערבית פרסם היום (רביעי) הודעה לפיה "על פי המידע שיש בידי צה"ל, הפיצוץ שהתרחש ב-30 במרץ ברמיש שבדרום לבנון, בו נפצעו מספר אנשי יוניפי"ל, נגרם לאחר שהסיור של יוניפ"ל עלה על מטען אשר הונח על ידי חיזבאללה".

הלבנונים האשימו בסוף השבוע את ישראל בתקיפת אנשי כוח יוניפי"ל באמצעות כטב"ם. צה"ל הכחיש אז את הטענה והיום סיפק הוכחה לכך, בתום תחקור שביצע.

בפעם השלישית בתוך יומיים: כלי טיס עוין חדר לשטח ישראל

צה"ל אישר כי האזעקה שנשמעה לפנות בוקר בערבה היא כתוצאה מזיהוי של כלי טיס עוין, ששוגר ממזרח וחדר לשטח ישראל. הכלי התפוצץ ליד בסיס עובדה שבדרום. לא בוצע יירוט ולא דווח על זנק או נפגעים.

כזכור, אתמול התפוצץ כלי טיס עוין כמאתיים מטרים משדה התעופה רמון, בשטחה גבול עם ירדן. יום קודם לכן חדר כלי טיס לשטח ישראל ופגע במבנה בשטח בסיס צבאי בעיר אילת. מיליציה פרו איראניתב עיראק לקחה אחריות על שיגור הכטב"ם הממולכד.

הלחימה בחאן יונס: מחבלים חוסלו במספר שכונות

אוגדה 98 ממשיכה בלחימה במרחב אל אמל והעבסנים בחאן יונס, כוחות צה"ל איתרו והשמידו אמצעי לחימה ותשתיות טרור.

לוחמי חטיבה 7 איתרו אמצעי לחימה רבים, ובמסגרת הפעילות, כלי טיס של חיל האוויר וכוחות הנדסה תקפו והשמידו תשתיות טרור ומחסני אמצעי לחימה במרחב. חיילי עוצבת הקומנדו פעלו באל-אמל, חיסלו ועצרו מספר מחבלים. בנוסף, כלי טיס תקף וחיסל מחבל. במהלך פשיטה על תשתיות טרור בשכונה, הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים בניהם כלי נשק, מטענים ורימונים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי חיסלו חוליית מחבלים בשכונת אל-אמל בהתקלות פנים אל פנים, באמצעות ירי מטווח קצר וירי טנקים. ביממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר מבנים ממולכדים ומנהרות לחימה התקפיות. כמו כן, כלי טיס תקפו עשרות תשתיות טרור בניהן מחסני אמל״ח, עמדות שיגור ומבנים צבאיים.

תגיות:חיזבאללהחאן יונסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה