חדשות בארץ

בעקבות חיסול הבכירים האיראנים, תוגברה האבטחה סביב השגרירויות הישראליות

משמרות המהפכה אישרו כי בתקיפה בסוריה נהרג גם חוסיין אמיר אללה, רמטכ"ל משמרות המהפכה האיראניות בסוריה ולבנון. משרד החוץ הישראלי הוא שהורה על הגברת האבטחה

ארכיון (צילום: Ofer Zidon/Flash90)ארכיון (צילום: Ofer Zidon/Flash90)
אא

בעקבות התקיפה שיוחסה לישראל בדמשק, שבה חוסל חסן מהדווי, מפקד בכיר בכוח קודס, ישראל הורתה על הגברת האבטחה בכל הנציגויות הישראליות בעולם. במשרד החוץ ציינו היום (שלישי) כי ההנחיה שניתנה לעובדי השגרירויות היא להקפיד על התנהגות מונעת ועל יתר תשומת לב לסביבה, בדגש על התנועות השגרתיות. החשש הוא שאיראן תנסה לפגוע בשגרירות ישראלית, כנקמה על התקיפה ליד הקונסוליה האיראנית בדמשק.

משמרות המהפכה באיראן אישרו כי מלבד מהדווי וסגנו חאג'י רחימי, נהרגו בתקיפה גם מוחמד סעיד איזדי - אחראי על ענף פלסטין בכח קודס האיראני וחוסיין אמיר אללה, רמטכ"ל משמרות המהפכה האיראניות בסוריה ולבנון.

האופוזיציה הסורית דיווחה כי התקיפה כוונה ל"פגישה סודית" שהתקיימה בין בכירי מודיעין איראנים מכוח קודס ובכירים בג'יהאד האיסלאמי, שהתכנסו במקום כדי לדון במלחמה בעזה. ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי הבניין שהותקף הוא מטה של משמרות המהפכה.

שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן, התייחס לתקיפה: "התוקפנות הזו היא הפרה של הנורמות הדיפלומטיות והאמנות הבינלאומיות. אנו רואים בישראל אחראית להשלכות הצעד הזה. על הקהילה הבינלאומית לנקוט עמדה נחרצת נגד הפשעים האלה".

תגיות:כוננותתקיפה בסוריהשגרירויות ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה