חם ברשת

הקומיקאי המוסלמי הפתיע: "צריך לשחרר את החטופים הישראלים"

במהלך שידור תכנית מערכונים, טען השחקן ראמי יוסף, שלא בציניות, כי יש לשחרר את החטופים הישראלים. למה הוא אמר את זה?

ראמי יוסף (צילום: shutterstock)ראמי יוסף (צילום: shutterstock)
אא

הקומיקאי והשחקן, ראמי יוסף, אמר אתמול, במהלך שידור של תוכנית מערכונים בארה"ב, כי חייבים לשחרר בהקדם את החטופים הישראלים מעזה. יוסף לא אמר זאת כהלצה – הוא טען כי יש לשחרר את החטופים כעת על מנת להפסיק במלחמה.

יוסף (33) לא עשה זאת רק משום שהוא דואג לחטופים שלנו, אלא משום שהוא יודע שכל עוד המלחמה תימשך, יהיו עוד הרוגים בצד הפלסטיני. הוא מוסלמי שגדל בניו ג'רזי להורים שהיגרו ממצרים. לטענתו, חברו הטוב נהרג במהלך המלחמה.

"הוא אומר לי על משפחתו 'הם סובלים. אני לא יודע איפה חצי מהם. אני לא יודע מה לעשות. בבקשה תתפלל למענם", סיפר יוסף. "באותו לילה ניגשתי להתפלל והתפילות שלי, ובכן, מורכבות. ביקשתי שתיפסק האלימות". הוא הוסיף "שחרר את החטופים, את כל החטופים" – והקהל הריע.

בהמשך התבטא יוסף בנוגע למירוץ לנשיאות, על ג'ו ביידן ודונלד טראמפ ןאמר: אני לא אוהב אף אחת מהאפשרויות, אם להיות כן איתכם". על טראמפ הוסיף: "אני גר בניו יורק, אנחנו חיים בבועה הזו וחושבים שכל מה שאנחנו לא מסכימים איתו קורה בדרום, אבל אני לא מאמין בזה. הייתה לי הופעה בצפון ניו יורק וטיילתי בשכונה, ויש את כל הדברים האלה של טראמפ - דגלים, כובעים אדומים. נסעתי צפונה אבל הגעתי לדרום, ויכולתי להרגיש את זה".

 

תגיות:קומיקאיראמי יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה