חדשות בארץ

חברת הכנסת תקפה: "צריך לתמוך באלה שמהופנטים מדף גמרא, הם מחזיקים אותנו"

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה למתקפה על החרדים: "לתמוך באלה שנרדמים עם הלחי על האותיות הקדושות, כמו מחזיקים לפיד שאין לכבות, מחזיקים את הנצח שלי"

(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

"‏אני לא רוצה לחיות במדינה יהודית שלא תומכת באלה שתורתם אומנותם, שלא תומכת בתלמידי החכמים שמהופנטים מדף גמרא, בכל יום מחדש, בכל שעה משעות היום, מגיל 3 עד גיל 99". כך כתבה בסוף השבוע חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, זאת בעקבות מחאת אנשי השמאל נגד החברה החרדית.

"אני לא רוצה לחיות במדינה יהודית שלא מבינה את החשיבות הרוחנית העצומה של לימוד התורה סביב השעון, של התורה עצמה", הוסיפה חברת הכנסת מהליכוד. "של אלה שנרדמים עם הלחי על האותיות הקדושות, כמו מחזיקים לפיד שאין לכבות, מחזיקים את הנצח שלי. מתחזקים את הנצח שלנו".

דיסטל, שקיבלה תגובות רבות בעקבות הדברים, הוסיפה כי "כל מלמול תפילה שלהם שומר עלי בטוחה יותר, ולא רק מבחינה רוחנית. היהודים החכמים האלה, היפים האלה, הנפלאים האלה, המרגשים האלה שומרים על הילדים שלי, על החיילים שלנו, על המדינה. לא רק צה"ל מגן עלינו.

גם התורה. כך אני מאמינה. כך רבים מאמינים כמוני".

ח"כ דיסטל לא עצרה כאן. היא המשיכה להגיב על הסערה שנוצרה בכנסת אחרי שח"כ אחמד טיבי תקף את ח"כ טלי גוטליב. "עברו שעתיים מאז שאחמד טיבי חזר ואמר לח״כ גוטליב שהיא לא שווה את הנעל שלו. ושקט. צרצרים", היא הוסיפה. "אף איש תקשורת לא נעמד על רגליים אחוריות, הרשת לא בוערת. עולם כמנהגו נוהג. אני מזמינה אתכם לחשוב מה היה קורה אילו פוליטיקאי מהימין היה מדבר כך לנבחרת ציבור במליאה".

תגיות:חרדיםחוק הגיוסגלית דיסטל אטבריאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה