סגולות

סגולות מופלאות לזרע בר קיימא

הבדלה, מלווה מלכה ונרות בשמן זית – סגולות מיוחדות לילדים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חז"ל במסכת תענית דורשים: ג' מפתחות בידיו של הקב"ה, ואחד מהם – מפתח חיה (יולדת). כתבו התוספות שמפתח זה לא ניתן לשליח להיות ממונה עליו, אלא הוא נמצא רק בידו של בורא עולם. נגיש לפניכם מספר סגולות מחז"ל ומרבותינו המקובלים, לזכות לזרע בר קיימא.

1. שהבעל יערוך במוצאי שבת את סדר ההבדלה דווקא על יין, שכל המבדיל על יין במוצאי שבתות יזכה לבנים תלמידי חכמים, מורי הוראות בישראל – כלומר יהיו לו בנים מוצלחים מאוד (מסכת שבועות).

2. הבעל והאישה יערכו סעודה רביעית על הפת במוצאי שבת, שסגולת סעודה זו עצומה ונשגבה. ובתוך הסעודה, לפני ברכת המזון, יאמרו 22 פעמים את 22 אותיות התורה, א' – ב' – ג' ועל זה הדרך, שנאמר "עשה עימי אות לטובה" – "טובה" בגימטרייה 22 אותיות התורה.

3. מומלץ מאוד שהאישה תדליק נרות שבת בשמן זית למאכל. ואחר הדלקת הנרות תאמר את מזמור ק"ג בתהילים – "ברכי נפשי", ולאחר מכן תאמר "ריבונו של עולם, מאוצר מתנת חינם זכני לזרע בר קיימא, בנים מאירים בתורה, במצוות" וכו'. ומומלץ לתת לפני ההדלקה שקל לקופת צדקה.

4. הבעל – לפני הורדת התפילין בבוקר, והאישה – אחר ברכות השחר, יאמרו 17 פעמים את המילים "ניצבת בת עדאל" (פחד יצחק). ויאמרו את מזמור ק"ב בתהילים, "תפילה לעני", ולאחר מכן יאמרו בהתפעלות "ריבונו של עולם, מאוצר מתנת חינם זכני לזרע בר קיימא". ודבר זה יאמרו ברצף במשך 52 יום, כמניין ב"ן.

5. הבעל יתחייב בלי נדר לתת 112 ₪ לתלמיד חכם, ולומר "נשמת כל חי" אחר לידת אשתו במזל טוב. ההתחייבות מעכשיו, והנתינה והאמירה אחר הלידה.

ונאחל לכל המצפים שמשאלות לבכם תתגשמנה לטובה.

תגיות:סגולותזרע בר קיימא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה