חדשות בארץ

איימן עודה טען כי צה"ל מבצע רצח בעזה, משפחות שכולות דורשות להרחיקו מהכנסת

איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד שנהרג בעזה, שלח קובלנה שעליה חתמו 49 משפחות שכולות. בונצל: "דורשים שעודה יורחק לזמן המירבי המאפשר זאת". ועדת האתיקה טרם קבעה מועד לדיון

איימן עודה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)איימן עודה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

50 משפחות שכולות, שאיבדו את יקיריהן במלחמת "חרבות ברזל", הגישו היום (רביעי) קובלנה ליו"ר ועדת האתיקה בכנסת, ח"כ ינון אזולאי, בדרישה לקיים דיון שימוע מיוחד, שבו תידון דרישתם להרחיק מהכנסת את ח"כ איימן עודה.

הקובלנה הוגשה בעקבות דברים שאמר עודה בשבוע שעבר מעל דוכן הכנסת, בהן כינה את פעולות צה"ל בעזה: "פשע. רצח, טבח. יש הרעבות של ילדים ותינוקות".

יוזם הקובלנה לוועדת האתיקה הוא עו"ד איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית הי"ד, שנהרג בעזה בדצמבר 2023. בונצל החתים 49 משפחות שכולות על הקובלנה, בה נכתב בין היתר: "אנחנו פונים  בבקשה להגן על שמו הטוב של בנינו שנפלו במלחמת חרבות ברזל. מדינת ישראל בשבעה באוקטובר חג שמחת תורה נהפך לאבל מחולינו. אלפי מחבלים חיות אדם צמאי דם נכנסו לישראל במטרה אחת, לרצוח לשרוף לבזוז להרוס לפגוע ולכבוש לנו את המולדת והבית. ילדינו כולם נפלו על הגנת המולדת בקרבות הקשים חלקם באותו יום, וחלקם במלחמת המצווה שאנחנו נמצאים בה יום יום שעה שעה".

עוד נכתב: "דווקא בשעה הכי קשה שעל כולנו להיות מאוחדים לניצחון, בשעה שחיילי צה"ל עושים הכול ויותר מדי בשביל לא לפגוע באוכלוסיית האויב, ומשלמים על זה מחיר, מעל בימת הכנסת המקום שמסמל את ריבונות מדינת ישראל, עומד איש חצוף, חבר הכנסת איימן עודה, ופוער את פיו נגד ילדינו ונגד חיילי צה"ל. לא ייתכן שבזמן מלחמה מעל בימת הכנסת יעמוד אדם, שלמרבה הבושה כספי המיסים שלנו מממנים אותו, ויגיד שילדינו הינם פושעי מלחמה שמבצעים רצח טבח והרעבה".

המשפחות דורשות פגישה עם חברי הוועדה וקביעת דיון בוועדת האתיקה כדי להשעות את חבר הכנסת.

תגיות:איימן עודהקובלנהאיציק בונצל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה