חדשות בארץ

שני טילי נ"ט פגעו ביקב באביבים, בעל המקום: "ניצלתי בנס"

חיזבאללה שיגר שני טילי נ"ט לעבר היישוב הצפוני ולמבנה שנפגע נגרם נזק כבד. בעל המקום: "הייתי בתוך היקב ומעוצמת הפיצוץ עפתי 30 מטר". כטב"מים פגעו בבסיס צה"ל באזור מירון

הפגיעה באביבים (צילום: דוברות תנועת המשובים)הפגיעה באביבים (צילום: דוברות תנועת המשובים)
אא

חיזבאללה שיגר היום (שלישי) שני טילי נ"ט לעבר מבנה ביישוב אביבים. כתוצאה מכך נגרם נזק כבד ליקב במקום. מאיר ביטון, הבעלים של יקב אביבים שנפגע בפגיעה ישירה: "הייתי בתוך היקב בזמן הפגיעה הישירה ועפתי כ-30 מטר קדימה. קמתי ברחתי מהר החוצה. נפלו שני טילים בתוך היקב. היקב בער וכיבוי אש פעלו בשריפה אבל התקשו תחילה להיכנס כי זה קו ראשון לגבול. ניצלתי בנס".

(צילום: דוברות תנועת המושבים)

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, הוסיף: "שוב בוקר של טילים מלבנון לישראל, שוב תושבים כאן ללא מיגון ושוב נס גדול שאירוע כזה מסתיים ללא פצועים או חלילה הרוגים. אנחנו שבים ודורשים ממדינת ישראל למגן את הצפון, יש כאן תושבים ללא מיגון שזמן ההליכה שלהם למקלט הציבורי עולה על 10 דקות, בזמן שהטילים נוחתים כאן ללא התרעה או עם התרעה של שניות בודדות, צריך לתקצב ולבצע מייד".

בנוסף, ארגון הטרור שיגר שני כטב"מים לעבר בסיס יחידת הבקרה האווירית שבאזור מירון. על פי דובר צה"ל, אין נפגעים ואין פגיעה בכשירות היחידה. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי בשטח לבנון".

שיגורי הטילים הבוקר הם המשך לירי שבוצע מדרום לבנון במהלך הלילה לעבר המועצה המקומית שלומי. לא דווח על נפגעים או נזק. צה"ל תקף בתגובה במהלך הלילה מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים טיר חרפה וא-דהירה וכן את מקור הירי.

תגיות:חיזבאללהירי טיליםתקיפה בצפוןאביבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה