חם ברשת

השחקנית נגד ההסברה הפלסטינית: "ערבים מארצות ערב – ויהודים?"

שרי גבעתי יצאה נגד הניסיון של הפלסטינים לשנות את דעת הקהל העולמית: "מנסים למחוק את ההיסטוריה היהודית מתולדות הזמן. אין עוררין על כך שממלכת יהודה היא מולדתו של העם היהודי"

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

השחקנית שרי גבעתי פרסמה ביממה האחרונה סרטון מיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. הסיבה: הוויכוח ברשתות החברתיות בין ישראלים ופלסטינים לגבי שאלת הזהות. היא ביקשה להכריע סופית בשאלה (ולמעשה ביטלה אותה לגמרי) למי שייכת מדינת ישראל. בסרטון נראית גבעתי כמי שמנסה להילחם בניסיון של הפלסטינים לשנות את דעת הקהל העולמית לגבי ישראל. היא הזכירה את ההיסטוריה של האזור והסבירה מדוע מדינת ישראל שייכת לעם היהודי.

גבעתי טענה במהלך הסרטון כי הפלסטינים הסיטו את הדיון מהדבר האמיתי – השייכות של ארץ ישראל לעם היהודי. "אם אפריקאים הם מאפריקה, אסייתים הם מאסיה, ערבים הם מחצי האי ערב ויהודים הם מחבל ארץ יהודה, אז זה לא אומר בעצם שיהודים הם הילידים של הארץ והערבים הכובשים הקולוניאליסטים?", תהתה בסרטון.

בהמשך, גבעתי הוסיפה וכתבה: "כיהודים תמיד האמנו שהנושא מתמקד באיך לחלוק את האדמה, תוך התמקדות בסכסוך הטריטוריאלי. עם זאת, התעמולה הפלסטינית והפרו-פלסטינית הסיטה את הדיון לשאלות של ילידות, במטרה למחוק את ההיסטוריה היהודית מתולדות הזמן".

לסיום, אחרי שנשאלה על ההיסטוריה, גבעתי ציינה כי "אם נעמיק בהיסטוריה, אין עוררין על כך שממלכת יהודה, מולדתו של העם היהודי, שגשגה מאות שנים לפני היווצרותה של דת האיסלאם, והרבה לפני שערבים היגרו מערבה ליהודה".

תגיות:חם ברשתשרי גבעתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה