חדשות בארץ

שני בכירי חמאס נעצרו בפעילות בבית החולים שיפא

העצורים הם השאם צרצור, יו"ר מחוז מזרח עזה בוועדת החירום של חמאס ודיאב תתר, חבר בכיר בוועדות החירום של מחוז דרום עזה. חיל האוויר תקף 65 מטרות ברצועה וכן מתקן שיגור טילים של חיזבאללה בבעל בכ

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה ליומה ה-170 וצה"ל ממשיך היום (ראשון) במבצע לאיתור וחיסול תשתיות מחבלים במרחב בית החולים שיפא בעזה. על פי דיווח בכאן חדשות, לוחמי צה"ל עצרו במתחם שני בכירי חמאס נוספים לאלו שנעצרו במהלך השבוע האחרון. העצורים הם השאם צרצור, יו"ר מחוז מזרח עזה בוועדת החירום של חמאס ודיאב תתר, חבר בכיר בוועדות החירום של מחוז דרום עזה. תפקיד ועדות החירום לשמש שלוחות של חמאס במטרה לרכז את הפעילות הארגונית ולהפעיל את הקשר בין מחבלי חמאס בשטח במחוזות השונים.

הלוחמים עצרו עד כה כ-480 מחבלים המשויכים לחמאס ולג׳יהאד האיסלאמי. כמו כן, הכוחות איתרו אמצעי לחימה ותשתיות טרור במרחב בית החולים.

בצפון ומרכז הרצועה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-65 מטרות כסיוע לכוחות המתמרנים. בין המטרות, מנהרה התקפית, מבנים צבאיים ובתוכם מחבלים חמושים ותשתיות צבאיות נוספות. במרחב בית חאנון כלי טיס תקף מבנה צבאי שהיווה איום על הכוחות הפועלים בשטח.

במרכז הרצועה צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה. הכוחות זיהו שני מחבלים בגזרתם וחיסלו אותם באמצעות ירי צלפים. לוחמי החטיבה איתרו ופשטו על מעבדה לייצור רחפנים של ארגוני הטרור. הכוחות נתקלו במחבלים מחוץ למבנה וחיסלו אותם.

בדרום הרצועה לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 חיסלו מספר מחבלים בירי צלפים. בהכוונת לוחמי החטיבה, כוחות ההנדסה של צוות הקרב איתרו והשמידו בור שיגור וכלי טיס נוסף תקף תשתית טרור. בחאן יונס כלי טיס של חיל האוויר תקף תשתית טרור ששימשה כנקודת כינוס של מספר מחבלים ששהו במבנה בזמן התקיפה.

(צילום: דובר צה"ל)

חיל האוויר תקף בעומק לבנון

דובר צה"ל מסר כי מטוסי קרב תקפו סדנא ובה אמצעי לחימה של ארגון חיזבאללה במרחב בעלבכ. זו הפעם הרביעי בחודש האחרון שמתבצעת תקיפה באותו אזור, המשמש את חיזבאללה בעיקר לאחסון טילים ארוכי טווח.

הלילה שיגר חיזבאללה כ-50 טילים לעבר יישובי הגולן ואצבע הגליל. מספר שיגורים יורטו והשאר נפלו בשטחים פתוחים. כלי טיס של צה"ל תקף את המשגרים מהם זוהו חלק מהשיגורים לשטח ישראל.

תגיות:עזהלבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה