סלבס בהתחזקות

כוכבת הילדים: "סוד האמונה – להיות בשמחה ולהוקיר תודה"

מיכל הקטנה כתבה לעוקביה בחשבון האינסטגרם: "אני מרגישה שהחיים תמיד חישלו אותי וחייבו אותי להיות חזקה ולדרוש את מקומי, יכול להיות שזה בגלל שאני קטנה פיזית"

אא

כוכבת הילדים מיכל הקטנה (מיכל ויצמן) כתבה בסוף השבוע מסר מיוחד לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה. "סוד האמונה זה להיות בשמחה לא משנה באיזו סיטואציה את נמצאת בחיים - תמיד יהיו דברים שעליהם תוכלי להוקיר תודה", הבהירה לעוקביה.

"אני מרגישה שהחיים תמיד חישלו אותי וחייבו אותי להיות חזקה ולדרוש את מקומי, יכול להיות שזה בגלל שאני קטנה פיזית, המון פעמים ניתנה לי התחושה שלא באמת רואים אותי, כשחיים חיים שלמים ככה זה הופך להיות מאוד מאוד מתיש.

"לפעמים תחושת הבדידות משתקת ובזכות ההתחזקות שלי בבורא עולם אני כבר לא מרגישה בודדה. מרגישה שהוא לא עוזב אותי לרגע", הוסיפה לאחרונה כשהיא מודה כי חוותה סיטואציה לא פשוטה בפן האישי. "אני לומדת להיות החברה הכי טובה של עצמי, לאהוב אותי, לפרגן לעצמי כשצריך ולהמשיך בדרך שלי.להקשיב תמיד לקול הפנימי שלי. להרים ידיים לא אומר שנכשלתי, אומר שבחרתי לעצור. בחרתי דווקא בתקופה כזו מאתגרת להפסיק להילחם ולקבל את מה שיש בנמצא לחבק באהבה ולומר תודה ונכון לכרגע לבחור בי זה מה שהכי עובד לי. יש לי עוד המון חלומות להגשים והמלאכה מרובה!".

בריאיון שהעניקה לאחרונה למגזין "מאקו", שיתפה ויצמן בנוגע לתהליך ההתחזקות אותו היא עוברת. לדבריה, היא קיבלה על עצמה מצוות למען החזרת משפחת ביבס הביתה והחלה לשמור שבת.

"אני מתפקדת הכי טוב במצבי לחץ. האמונה חיזקה אותי וחיברה אותי, מצאתי בה הרבה ביטחון, אחרת  אי אפשר לשרוד את זה", סיפרה. "החלטתי שאני מקבלת עליי את השבת. זה התחיל בעבור קארין (בת דודתה האהובה, קארין ז'ורנו, נרצחה על ידי מחבלי חמאס) ומאז כבר שלושה חודשים שאני שומרת שבת".

על השאלה איך שמירת השבת השפיעה עליה היא אמרה: "ההתנתקות הזו, להיות עם הילדים, עשתה לי טוב. באופן כללי מאז הטבח אני רוצה להיות יותר עם הילדים. אני מרגישה שבאמת אי אפשר לדעת מה יהיה מחר". 

תגיות:שמירת שבתמיכל הקטנהמיכל ויצמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה