סלבס בהתחזקות

"זו השגחה, נוסעת לקבר של הבאבא סאלי": אביבית בר זוהר משתפת במסר שקיבלה

אושיית הרשת סיפרה על סימן שקיבלה מהרב אחרי שהדליקה נר לעילוי נשמתו: "כל מה שקורה לנו, גם מה שאתם מחשיבים כדבר רע ולא נכון - הוא הכי נכון עבורכם"

(צילום ארכיון: יעקב כהן / פלאש 90)(צילום ארכיון: יעקב כהן / פלאש 90)
אא

אביבית בר זוהר נמצאת כבר שנים בתהליך התחזקות, זה כבר ידוע, אלא שהשבוע היא חשפה בפני העוקבים הרבים שלה, בשידור חי בעמוד האינסטגרם, כי היא מתכוון לבקר בקברו של הבאבא סאלי. לדבריה, היא קיבלה בימים האחרונים מסר מרגש ממנו.

"אספר לכם מה קרה ולמה אני הולכת לבאבא סאלי", כתבה בר זוהר. "לפני כמה ימים הדלקתי נר שחברה שלי קרן הביאה לי מהקבר של הבאבא סאלי. הדלקתי את הנר לעילוי נשמת הבאבא סאלי, זה היה בערב. בבוקר הנר עדיין דלק. ואז נסעתי לאיזושהי פגישה. נכנסתי למסעדה, וממש על הרצפה אני מצאתי תמונה של הבאבא סאלי, קמע".

"התקשרתי לחבר קרוב שלי, הוא אמר לי 'אביבית, זה מסר מהבאבא סאלי, שהוא מלווה אותך והוא איתך, תדליקי לו עוד נר'. אני מאוד אוהבת את הבאבא סאלי זכרו לברכה, אז הדלקתי לו עוד נר ומחר אני הולכת לבקר את הקבר שלו. אני ממש מתרגשת מזה", הוסיפה.

בר זוהר התבקשה באותו שלב להראות את הקמע שמצאה. היא הציגה אותו והוסיפה: "הדלקתי לבאבא סאלי נר בערב, בבוקר זה מה שמצאתי! שתבינו, באותו יום היינו אמורים בכלל להיכנס למסעדה אחרת. החנינו, יצאנו, אמרתי 'לא בא לי להיות במסעדה הזאת, אין לי אנרגיה'. החזרתי את כולם לאוטו, נסענו למסעדה אחרת, במסעדה האחרת אני נכנסת ורואה את זה על הרצפה".

תגיות:הבבא סאליאביבית בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה