חדשות בעולם

מטורף: הנוסעת התפרעה בטיסה, הטייס הסתובב והחזיר אותה הביתה

דרמה התרחשה בטיסה מאוסטרליה לאינדונזיה: אחת הנוסעות השתוללה ודפקה על דלת הטייס, שהחליט ללמד אותה לקח. מה הפיצוי שקיבלו שאר הנוסעים?

מטוס (צילום: פלאש 90)מטוס (צילום: פלאש 90)
אא

בטח שמעתם בעבר על לא מעט סיפורים שבהם היו מעורבים נוסעים בתקריות אלימות במהלך הטיסה, אבל מתי בפעם האחרונה שמעתם על מקרה בו הטייס ערך "פרסה" ושב על עקבותיו כדי להחזיר נוסע הביתה?

חברת ג'טסטאר מאוסטרליה הוציאה השבוע טיסה לאינדונזיה, אך אחת הנוסעות החלה להתפרע, דפקה על דלת הטייס וניסתה להפריע רק משום שחשדה שנוסעת אחרת גנבה לה את הטלפון הנייד.

בניגוד למקרים אחרים, שבהם הצליחו להשתלט על נוסעת שהתפרעה, המצב יצא משליטה והטייס החליט להשיב את המטוס על עקבותיו כשהוא מעל שעה וחצי באוויר.

לפי סרטון שהופץ ברשת החברתית טוויטר, נראית נוסעת משתוללת במטוס, צורחת על אחת הנוסעות ונוסעים אחרים מתגודדים סביבן. החברה החליטה לעשות סוף למהומה, ולהחזיר את הנוסעת הביתה.

בהודעת החברה נכתב: "הקפטן החליט לחזור למלבורן כדי לקבל סיוע מהמשטרה הפדרלית, לאחר שהנוסעת הפריעה, אחרי כמעט שעתיים לאחר שהמטוס המריא. זאת הייתה חוויה קשה לנוסעים ולחברי הצוות שלנו, ואנו מודים לאלה שסייעו במצב. בשל הנסיבות, מספר אנשי צוות לא הצליחו להמשיך לטוס. בטיחות הלקוחות והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות".

כאמור, המטוס שב על עקבותיו בחזרה למלבורן ולכן טיסה חדשה נקבעה למחרת. על מנת להקל על הנוסעים, חברת התעופה שכרה לרשותם מלון. 

תגיות:טיסהלידהאוסטרליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה