חדשות בעולם

ארה"ב: לבנוני הודה כי הוא פעיל של חיזבאללה ותכנן פיגוע

החשוד נעצר ונכלא בתום חקירה שנערכה לו בגבול, לאחר שנתפס בניסיון להיכנס לארה"ב באורח בלתי חוקי. בירור זהותו העלתה כי עבר אימוני ג'יהאד שכוונו נגד "אנשים שאינם מוסלמים"

אילוסטרציה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

מהגר בלתי חוקי מלבנון נעצר בטקסס, בגבול מקסיקו - ארה"ב, ובחקירתו הודה כי הוא פעיל של חיזבאללה ותכנן להיכנס לארה"ב, להכין פצצה ולבצע פיגוע. כך דווח היום (שני) בניו יורק פוסט.

על פי הדיווח, משמר הגבול האמריקני עצר את באסל באסל עבאדי (22), יליד ברג אל-בראג'נה שבדרום ביירות, ליד אל פאסו שבטקסס ב-9 במרץ. בתשאול הראשוני, כאשר התבקש להסביר את נסיבות שהותו בארה"ב, הוא ענה "אני מתכוון לנסות להרכיב פצצה".

בעקבות הצהרתו, הוכנס עבאדי לבידוד ואחרי שאיים על אנשי הצוות, הוא הועבר לחקירה נוספת של סוכני מודיעין של צוות התגובה הטקטי ללחימה בטרור וטען כי הוא חבר בחיזבאללה. הוא סיפר כי במשך שבע שנים הוא עבר אימוני ג'יהאד שכוונו נגד "אנשים שאינם מוסלמים" ואבטח מאגרי נשק במשך ארבע שנים.

בחקירתו הודה כי השתמש בשם ובתאריך לידה מזויפים. כמו כן, הוא סיפר כי הוא קיווה להגיע לניו יורק ומשם להמשיך למקומות אחרים ברחבי ארה"ב. הדיווח לא פירט היכן תכנן החשוד לבצע את הפיגוע.

תגיות:סיכול טרורארה"בחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה