מעניין

ניסה לשחות לחוף – וננשך על ידי תנין

גבר בן 68 ניסה לשחות לחוף לאחר שסירתו טבעה בשמורת טבע בפלורידה. הוא ננשך על ידי תנין, וכך זה הסתיים

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

בשבוע שעבר, קיבלו פקחי שירות הפארקים הלאומיים של השמורה הלאומית אברגלייד בפלורידה, קריאה בהולה להגיע למרינה עקב מקרה של נשיכת תנין. זאת לאחר שגבר בן 68 ניסה לשחות אל החוף וננשך. 

על פי הדיווחים, סירתו של הגבר התהפכה, והוא ניסה לשחות אל החוף יחד עם סירתו הטובעת. הפקחים שהובהלו למקום ראו את האיש צולל מתחת לפני המים וטיפלו במהרה בחתך שנגרם לו בירכו כתוצאה מהתקיפה. הוא פונה לבית החולים במצב יציב על ידי שירותי ההצלה של מיאמי.

עובדי השמורה וביולוגים מומחים חוקרים את המקרה ועוקבים אחר התנין התוקף שזוהה על ידם. יחד עם רשויות הדייג והחי בר בארצות הברית ופלורידה, הם פועלים בהתאם לתוכנית התגובה כאשר מתרחש מפגש מקרי מסוג זה בין תנין לבני אדם.

יש לציין כי התרחשו לא מעט מקרים בפלורידה בהם תנינים ואליגטורים תקפו בני אדם בבריכות ואפילו ברחובות. בפברואר 2023, אישה בת 85 שטיילה עם כלבה נהרגה על ידי אליגטור שתקף אותה; ביולי 2022, אישה נפלה לבריכה ונהרגה לאחר שנתפסה על ידי שני תנינים;  ובמרץ 2023 תנין ענק נראה מסתובב ברחובות באין מפריע.

למרות ששמורת אברגלייד, בה התרחש המקרה האחרון, נחשבת בטוחה יחסית לביקור, הרשויות המליצו למטיילים לשמור על ערנות ולהימנע משחייה באזורי מים, כמו אגמים או בריכות ובאגני הסירות המסומנים בתחומי השמורה.

תגיות:מענייןחדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה