חם ברשת

המפגינה קראה בהופעה "לשחרר את פלסטין" - זה מה שענה לה הקומיקאי היהודי

במהלך הופעה של הקומיקאי סם מוריל, מפגינה פרו פלסטינית הביעה את מחאתה כלפי ישראל. הקומיקאי שמר על פאסון וענה לה תשובה שהצחיקה את הקהל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פעיל ההסברה יוסף חדאד פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון, שבו נראה קטע ממופע סטדנאפ בחו"ל. הסיבה: הסטנדאפיסט היהודי סם מוריל נתקל במהלכה במפגינה פרו פלסטינית שניסתה לקלקל לו את המופע באמצעות קריאות נגד ישראל.

לפי הסרטון, ניתן לראות בבירור כי אותה מפגינה עלתה לבמה ללא אישור, וצעקה "Free Palestine". מוריל, ששמר על פאסון, השיב לה: "תודה שהגעת הלילה", בציניות כמובן. למרות תגובתו, המפגינה לא חדלה וצעקה "אמנים נגד אפרטהייד". מוריל המשיך לעקוץ וצעק לעברה: "את נגד אפרטהייד? ומה העמדה שלך לגבי לדפוק לי את המופע?". הקהל שהיה באולם צחק כמובן, מה שלא תרם למחאה של המפגינה שניסתה לקלקל את ההופעה.

זה לא המקרה היחיד בו מפגינים פרו פלסטינים מנסים להנדס את התודעה במהלך מופעים. מקרה אחר אירע בלונדון לפני כחודש: במופע סטנדאפ שנערך בתיאטרון סוהו בבריטניה, אחד המקומות הנחשבים באזור, צופה יהודי סולק על ידי הבדרן לאחר שסירב למחוא כפיים לדגל פלסטין שהיה מונח על הבמה. בתיאטרון סוהו היו המומים בעקבות סילוקו של היהודי, והדבר הצטייר כאילו הם תומכים בטרור. לכן הם פרסמו התנצלות, ופתחו בחקירה כדי להבין מה קרה בהופעת הסטנד-אפ של הקומיקאי פול קורי. במקום להצחיק את הקהל המקומי, הוא הפך את האירוע לכנס שהוגדר כאנטישמי והפך במהרה לאירוע עצוב, שבו הוא הביע את עמדותיו נגד ישראל.

תגיות:הופעהסם מוריל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה