חדשות בעולם

מרגש: התאומות בנות ה-90 נפגשו לראשונה אחרי 81 שנה

אחרי שנפרדו בגיל תשע, מאוריליה צ'אבס ואנדריאה לופז התאחדו והתרגשו. אחת מהן סיפרה: "אני האדם המאושר בעולם, אף פעם לא חשבתי שאני הולכת לראות אותה שוב"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בגיל 90, ואחרי 81 שנה שבהן לא ראו זו את זו, מאוריליה צ'אבס ואנדריאה לופז התאחדו בימים האחרונים, אחרי שבדיקת DNA הוכיחה את הקשר ביניהן. בגיל חמש בערך, התאומות שמעו כי הוריהן מתו. יחד עם שאר המשפחה, שמנתה 10 נפשות, הן נלקחו למקומות שונים, ובגיל תשע הקשר נותק לחלוטין.

"לא יכולתי לעשות כלום, גרתי עם דוד ודודה והיא עברה לקולורדו", סיפרה לופז, שהתרגשה מאוד מהמפגש, לערוץ 9. "זה היה כמו הפעם הראשונה שאני רואה אותה בחיי. 81 שנים זה יותר מדי זמן. אני זוכרת מעט מאוד ממנה".

לפי הניו יורק פוסט, מתברר כי לאחר שהבדיקה הגנטית תאמה, לופז המתגוררת בלאס וגאס המריאה ישירות לדנוור, שם גילתה כי אחותה נמצאת. "אחותי הקטנה, מאוד רציתי לראות אותך, שתהיה איתי, אחותי הקטנה והיפה", אמרה לופז בעת המפגש. צ'אבס הוסיפה: "חשבתי שאני כבר לעולם לא אראה אותך, שאף פעם לא נתאחד".

רגע לפני המפגש, האחיות ערכו שיחה ארוכה בטלפון. הן סיפרו כי לא ממש זיהו אחת את השנייה משום שהקול השתנה מאז שנפגשו לפני 81 שנה. בשיחה הן סיפרו אחת לשנייה מה הן עברו במהלך השנים. לראשונה מאז, הן ישנו יחד במיטה כפולה.

"אני האדם המאושר בעולם, אף פעם לא חשבתי שאני הולכת לראות אותה שוב", הוסיפה צ'אבס. "אני בוכה כמו תינוקת כי הייתי בודדה. יש לי משפחה מדהימה, אבל מה שאני באמת הייתי צריכה זה את אחותי התאומה".

לאחר המפגש הקצר, התאומות נפרדו וכל אחת נסעה לביתה, אבל זה בהחלט לא הסוף. הן סיפרו לתקשורת כי הן חולמות לגור יחד בעתיד. מאז פגישתן הן גילו ש-3 אחים עדיין בחיים. לופז כבר נסעה לפגוש את אחיה, שהגיע מלוס אנג'לס. בטקסס היא פגשה אח נוסף.

תגיות:נשמות תאומותמפגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה