חדשות בארץ

פיגוע דקירה בכביש המנהרות: 2 נפצעו קל ובינוני - המחבל חוסל

המחבל הגיע למקום רכוב על אופניים והתנפל על שני ישראלים שהיו במעבר. אנשי ביטחון נטרלו את המחבל בירי ומנעו פגיעה באנשים נוספים

זירת הפיגוע (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

שני ישראלים, אנשי ביטחון, נפצעו הבוקר (רביעי) בפיגוע דקירה שארע במעבר בכביש המנהרות בירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי המחבל הגיע למקום רכוב על אופניים, התבקש לעצור לבדיקה ואז התנפל על לוחמת צה"ל ודקר אותה. מאבטח ניסה להאבק עימו ונדקר. לוחם מגדוד המעברים, ואזרח שהיה במקום, הבחינו במתרחש וירו לעבר המחבל, שחוסל. המחבל זוהה כפלסטיני בן 15.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת הפיגוע העניקו טיפול לשני הפצועים, שפונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בעיר. חובשי רפואת חירום במד"א יונתן שור ויוסף חיים ישראלי סיפרו כי "הגענו במהירות למקום וראינו גבר כבן 25 וצעירה כבת 20 בהכרה מלאה עם פצעי דקירה בגפיים ובפלג גופם העליון. הענקנו להם טיפול מהיר בשטח ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבם קל עד בינוני".

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה בחור בן 25 מפיגוע דקירה במחסום המנהרות כשסובל מדקירה בראשו. מצבו קל ובהכרה מלאה".

משטרת ירושלים תגברה שלשום את כוחותיה עקב התרעות על כוונת פלסטינים לבצע פיגוע בעיר. עם זאת הדגש הושם על אזור המקומות הקדושים והעיר העתיקה. 

תגיות:ירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה