פורים

קונים תחפושות לילדים? 5 טיפים לקנייה מוצלחת ורגועה (עד כמה שאפשר)

כולנו יודעים שהמסע למציאת התחפושות המושלמת עשוי להיות מייגע וארוך. לפעמים עוברות שעות בטרם נמצאה התחפושת הנכונה, ואיכשהו תמיד אחד הילדים לא מרוצה. האם אפשר אחרת? בהחלט כן. אנחנו כאן כדי להפוך לכם את קניית התחפושות השנתית לקצת יותר שפויה ורגועה. "צהלה ושמחה"

אא

תמיד ידענו שהרגע הזה יגיע, הוא הרי קבוע בלוח השנה. ואף על פי שהשנה היה לנו חודש נוסף להתכונן – איכשהו פורים נמצא מעבר לפינה ומזכיר לנו: עדיין לא קנינו תחפושות. יתכן שמדובר בתחפושת אחת, שתיים או אולי חמש. לא משנה כמה – התהליך יכול להיות מייגע. מניסיון.

אגב, אם אתם מההורים שתופרים, מדביקים ומכינים תחפושות כבר מחודש שבט, כנראה שהכתבה הזו לא בשבילכם. לכו להדביק עוד פרח על התחפושת המושלמת שהכנתם מבעוד מועד. ואילו אתם, ההורים העייפים שמכינים את הארנק, האשראי ומצב הרוח לקראת היציאה לסטוק הקרוב, המשיכו לקרוא, אני איתכם:

1. טיפ ראשון חשוב ומשמעותי: אל תלכו עם הילדים לקנות תחפושות.

זה אכן הכלל הכי חשוב ואני מודה שהפרתי אותו כמה פעמים בעצמי. ובכל זאת, אם אתם יכולים, עשו את כל ההשתדלות ללכת לבד לחנות, עדיף בבוקר. החנויות בימים שלפני פורים עמוסות לעייפה בהורים טרוטי עיניים, בילדים מנוזלים, חלקם בוכים וצועקים, ובאמת אין שום סיבה להוסיף את הזאטוטים שלכם לבלגן. אם בכל זאת אין לכם ברירה והילדים מצטרפים למסע, המשיכו לסעיף הבא:

 

2. הביאו אוכל ושתייה – הרבה

חטיפים, ירקות ופירות חתוכים, בקבוק מים לכל ילד ובעצם כל מה שיכול להרגיע ילד קטן שמוקף בעשרות אנשים, וחושיו מותקפים באינספור צבעים, מרקמים, תאורת פלורסנט חזקה ושאר מסיחי דעת. נשמע לכם מוזר? חשבו על כך כיציאה לטיול מאורגן.

 

3. היו גמישים, בהכל

גמישות בזמן: תכננתם שעה? קחו בחשבון לפחות שעתיים וחצי של כיף. גמישות בהחלטות: בן ה-5 הכריז בחנות שהוא כבר לא מתחפש למלך אלא לאריה? נסו לזרום. אתם לא מרשים ממתקים בערב? פתאום סוכריה על מקל לזאטוט נראית כמו רעיון טוב. הבנתם את הרעיון.

 

4. הגדירו תקציב מראש

כמה אתם מתכננים להשקיע על כל תחפושת? 100 ₪? 50 ₪? הגדירו תקציב כבר בבית, ואל תשכחו לחשב את עלות האביזרים, שלפעמים לא כלולים בתחפושת. מלך, למשל, צריך שרביט שעשוי לעלות 20 ₪ לבדו, קחו בחשבון.

 

5. הזמינו און- ליין

עכשיו כבר כנראה מאוחר מדי, אבל זכרו את הכלל הזה לשנה הבאה. לא תמיד מדובר בקנייה זולה יותר, אבל בהחלט ביותר שלווה ורוגע.

יש לכם טיפים משלכם לקנייה רגועה ומוצלחת של תחפושות? כתבו לנו בתגובות ושתפו את כולם.

תגיות:פוריםתחפושות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה