חדשות בארץ

צה"ל מאשר: "תקפנו בעומק לבנון"

אחרי דיווחים בלבנון על תקיפה ישראלית נרחבת, בצה"ל אישרו: "המתחמים משויכים לכוח האווירי של חיזבאללה שתכנן והוציא לפועל מתווים שונים אל עבר שטח ישראל"

(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)
אא

אחרי דיווחים בלבנון הלילה (בין שני לשלישי) על תקיפה ישראלית נרחבת בדרום המדינה, צה"ל מאשר שישראל תקפה בעומק המדינה – בערך 100 קילומטר מהגבול. על פי דיווחים בלבנון, התקיפה כוונה למרכז תחזוקה של החיזבאללה. 

בעקבות הדיווחים, דובר צה"ל אישר הלילה כי ישראל תקפה בעומק המדינה. "מטוסי קרב תקפו שני מתחמים של חיזבאללה במרחב הבקעא שבעומק לבנון. המתחמים משויכים לכוח האווירי של חיזבאללה שתכנן והוציא לפועל מתווים שונים אל עבר שטח ישראל", נמסר מדובר צה"ל. עוד הוסיפו בצה"ל, כי התקיפות בוצעו בתגובה להפעלת כלי טיס מצד חיזבאללה לעבר רמת הגולן.

בינתיים, ישראל ממשיכה לעסוק גם בכל הנוגע לחות'ים. דובר ממשלת תימן, שנלחמת בחות'ים, טען הלילה כי 11 בני אדם נהרגו ועוד 14 נפצעו בתקיפות אוויריות מצד ארה"ב ובריטניה על ערי נמל וגם על עיירות קטנות במערב תימן. מערוץ "אל-מסירה", המזוהה עם החות'ים, נמסר כי 17 תקיפות אוויריות אירעו בתימן, כולל באל-חודיידה. דובר החות'ים, יחיא סריע, סיפר כי המיליציה תקפה את הספינה האמריקנית "פינוקיו" בים האדום. הוא ציין בחשבון הטלגרם שלו שהחות'ים יסלימו את הפעולות שלהם במהלך הרמאדן.

כזכור, בצבא ארה"ב אישרו אתמול כי החות'ים שיגרו שני טילים בליסטיים על ספינות אוניית המשא "פינוקיו". סריע טען כי מדובר בספינה אמריקאית, אך פיקוד המרכז האמריקני טען כי מדובר באונייה ששייכת למדינת ליבריה אך נמצאת בבעלות סינגפור. עוד צוין כי הטילים לא פגעו בכלי השיט ואין נפגעים.

תגיות:לבנוןתקיפהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה