חדשות בארץ

נתניהו: "חיסלנו כבר את מספר 4 בחמאס. כולם בני מוות – נגיע לכולם"

ראש הממשלה הגיב לדיווחים פלסטיניים לפיהם בחמאס בודקים האם מרואן עיסא, מספר 3 בארגון, חוסל על ידי ישראל: "כולם בני מוות, אנחנו נגיע לכולם"

נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
אא

(צילום: לשכת רה"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר היום (שני) איום מצולם לעבר הנהגת חמאס. "אנחנו בדרך לניצחון המוחלט", אמר בסרטון שפרסם. "בדרך לניצחון הזה, חיסלנו כבר את מספר 4 בחמאס. 3, 2 ו-1 בדרך. כולם בני מוות, אנחנו נגיע לכולם".

דבריו של נתניהו באו על רקע דיווחים פלסטיניים, לפיהם בחמאס בודקים האם מרואן עיסא, מספר 3 בארגון הטרור, חוסל בתקיפה של חיל האוויר.

על פי הדיווחים, שטרם זכו להתייחסות רשמית מצד חמאס או מצד מערכת הביטחון הישראלית, עיסא נפגע שלשום בלילה בתקיפה מהאוויר על יעד במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז הרצועה. בתקיפה נהרגו חמישה בני אדם.

מספרי 1 ו-2 בחמאס אליהם כיוון נתניהו הם יחיא סינוואר, מנהיג הארגון ברצועה, ומוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של ארגון הטרור. מספר 4 הינו סאלח אל-ערורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, שחוסל בתחילת החודש שעבר ברובע הדאחיה בביירות. בכך קיבל נתניהו לראשונה אחריות ישראלית על החיסול.

עיסא (59), סגנו של דף ומי שמקשר בין הזרוע הצבאית והזרוע המדינית של חמאס, החליף בתפקיד את אחמד ג'עברי, שחוסל ב-2012, בפתח מבצע "עמוד ענן". בחודש שעבר חשף דובר צה"ל בערבית, סגן-אלוף אביחי אדרעי, כי כוחות צה"ל פשטו על בית הנופש של עיסא באזור אל-בורייג'. אדרעי העלה לרשת תיעוד מבית הנופש, וכתב: "בבית היוקרה יש בריכת שחייה, חצר גדולה מאוד וריהוט יוקרתי".

"זו עדות נוספת לניתוק המוחלט בין הנהגת חמאס -  כולל מנהיגי הזרוע הצבאית - שחיה חיי עושר ומותרות, לבין חלק גדול מאוכלוסיית עזה שמשמיעה קריאות מצוקה כדי לקבל תרומות וסיוע בין-לאומי", הוסיף אדרעי. "מנהיגי חמאס בגן עדן ותושבי עזה בגיהינום".

תגיות:חמאסבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה