סלבס בהתחזקות

מאור בוזגלו חושף: "לקחתי על עצמי תפילין, לא עובד בשבת"

אחרי שנימק את ההחלטה לשלוח את ילדיו לבית ספר דתי, הכדורגלן לשעבר מספר: "הנפש צריכה דברים, ואין כמו התורה למלא אותה ולחזק אותה באמונה"

מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)
אא

בסוף השבוע הודה הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו כי ההחלטה שלו ושל אשתו מירן, לרשום את ילדיהם לחינוך דתי, הייתה מעולה. בשיחה עם עיתון "ישראל היום" הסביר בוזגלו את החשש שהביע תחילה מפני המהלך, ונשאל אם הוא בתהליך התחזקות, לאור הפוסט שהעלה בעניין.

"בבית שלנו מירן אמנם שומרת שבת, והילדים בלי טלפונים, ואני משתדל להיות בין לבין", סיפר. "בית ספר דתי ממלכתי זה יותר קליל ובעיקר ערכים, כיבוד הורים, ומלמד להכיל ולקבל את האחר ומאוד התחברנו לזה. כמובן שעוד צפויים לנו קשיים בעתיד. בכלל, בחיים כל דבר שהוא קיצוני הוא לא בריא. הכל זה עניין של איזון. הנפש צריכה דברים, ואין כמו התורה למלא אותה ולחזק אותה באמונה".

על השאלה האם יתחזק בעצמו, ענה: "לקחתי על עצמי הנחת תפילין בזכות הבן הגדול שלי, שראיתי כמה זה חשוב לו. אמונה תמיד הייתה לי. בעולם תחרותי ומקצועי שדורש ממך דברים, קשה לשלב בו דת. זה מרגיש לא נוח לשחק בשבת ומצד שני לשמור שבת. היום זה בהחלט מאתגר כי אשתי שומרת שבת והילדים בלי טלפונים ואני משתדל להיות גם בלי, ולעשות כמה שאפשר. אני לא צריך לשחק בשבת כי פרשתי, והיום אני מקבל את המשפחה במלוא העוצמה וזה כיף וזכות גדולה. לשלב את עולמות המוזיקה וחיי הלילה זה מאתגר, אבל לקחת עבודה בשבת אני כבר לא לוקח. מי אמר שאני לא משתדל?".

בסוף השבוע הסביר בוזגלו את ההחלטה המשותפת שלו ושל אשתו. "זה היופי, לדעת להתפשר, לדעת להקשיב ולעשות וויתורים אחד עבור השנייה", כתב בוזגלו. "הלוואי וזה ייתן למישהו את התקווה הכי קטנה שזה יכול להיות ככה גם במדינה שלנו. כבוד ופירגון אחד כלפי השני לא משנה מאיפה באת, לא משנה מה ההעדפות והבחירות שלך".

הזמר קובי פרץ חיזק אותו בתגובה וכתב: "עשיתם את הצעד הכי נכון וחשוב לילדים ובמיוחד לכם כהורים אתם תקצרו בע״ה את הפירות בעתיד הקרוב והרחוק אשריכם שזכיתם אין כמו החינוך הדתי בעולם ולעולם".

תגיות:סלבס בהתחזקותמירן בוזגלומאור בוזגלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה