חדשות בארץ

תוצאות הבחירות: מהפך בחיפה, המועמד החרדי בבית שמש ניצח את בלוך

יונה יהב יחזור לכסא ראש העיר הצפונית, ח"כ לשעבר אורן חזן הפסיד את הבחירות באריאל ובבית שמש נרשם מהפך כששמואל גרינברג ניצח וגבר על ראש העיר המכהנת עליזה בלוך

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הבחירות למועצות המקומיות ננעלו אמש (ראשון) בשעה 22:00, ועל פי ספירת רוב הקולות במספר ערים נרשם מהפך. כידוע, לסיבוב השני ניגשו שני מועמדים מאותה עיר בשל העובדה שאף אחד מהם לא זכה ל-40% או יותר מהקולות הכשרים בסיבוב הראשון שנערך לפני כשבועיים. בסך הכל הצביעו בסיבוב השני כ-443 אלף תושבים, מעל 46% מבעלי זכות הבחירה.

בבית שמש נרשם מהפך כאשר המועמד החרדי שמואל גרינברג ניצח את ראשת העיר המכהנת, עליזה בלוך, לאחר שקיבל 58.6% מהקולות. גרינברג זכה לתמיכה רחבה מהציבור החרדי.

בחיפה, ראש העיר לשעבר, יונה יהב, חוזר לכסאו. הוא ניצח עם 62.6% מהקולות, מול 37.4% של דוד עציוני.

ח"כ לשעבר, אורן חזן, הפסיד בבחירות באריאל. יאיר שטבון הוא זה שישמש כראש העיר אחרי שקיבל כמעט 63% מהקולות.

בקריית גת, המועמד כפיר סויסה קיבל 52.1% מהקולות. בכך, הוא הדיח את ראש העיר המכהן, אבירם דהרי, ששימש כ-20 שנים בתפקיד. 

בנס ציונה, ניצח ראש העירייה שמואל בוקסר שקיבל בסיבוב הראשון מעל 39% מהקולות הכשרים והיה קרוב גם אז לניצחון. הוא קיבל 57% מהקולות וממשיך לקדנציה שנייה בתפקיד. 

ברמלה, ראש העיר הנוכחי, מיכאל וידל, ימשיך לקדנציה נוספת אחרי שהתמודד מול ראש העיר לשעבר יואל לביא. וידל קיבל יותר מ-53% מהקולות. ברחובות, מתן דיל קיבל 59.3% מהקולות ויהיה ראש העיר הבא.

בפרדס חנה-כרכור, יוני חכימי יהיה ראש העיר אחרי שקיבל מעל 60% מהקולות. בקריית עקרון ניצח אילן ירימי את ראש המועצה הנוכחי חובב צברי. ירימי קיבל מעל 72% מהקולות. צברי עוזב את הכסא אחרי 2 קדנציות. ביהוד-מונוסון, אמנון סעד ניצח את ראשת העיר יעלה מקליס כשקיבל מעל 61% מהקולות.

שר הפנים משה ארבל: "אני מבקש להודות לרבבות תושבים שגילו אזרחות טובה ויצאו שוב גם היום להצביע. אני מודה למנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ ולמפקח הארצי על הבחירות, ריאן גאנם, על ניהול מערכת בחירות למופת הן בסבב הראשון והן בסבב השני שהסתיים עתה. ההיערכות המוקדמת של משרד הפנים, המשטרה, צה"ל ומערך הסייבר הלאומי איפשרו הצבעה תקינה ורציפה, תוך הקפדה על טוהר הבחירות. אני מברך את ראשי הרשויות הנבחרים".

תגיות:יונה יהבעליזה בלוךבחירות מקומיותשמואל גרינברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה