חדשות בארץ

הברית המרגשת של משפחת לובר: "יש שני חדרים בלב, אפשר לשים באחד עצב ובשני שמחה"

אביה לובר, אשתו של סמ"ר יהונתן לובר הי"ד מיצהר שנפל בעזה, קראה לבנם אמציה. אביו חגי סיפר: "זאת לא שמחה מהולה בעצב, אלא שמחה טהורה"

יהונתן לובר הי"ד (צילום - באדיבות המשפחה)יהונתן לובר הי"ד (צילום - באדיבות המשפחה)
אא

אביה לובר, אשתו של סמ"ר יהונתן לובר הי"ד מיצהר שנפל בעזה, ערכה ביום חמישי האחרון ברית לבנם השני. שמו בישראל: אמציה. הברית התקיימה בישיבת הכותל, כשאביה בירכה בדמעות ברכת שהחיינו. אביו של יהונתן, חגי לובר, שימש כסנדק וסיפר לערוץ 14 על התחושות לאחר האירוע.

"זו לא שמחה מהולה בעצב, זו שמחה טהורה שלמה בלי שום גרם של עצב", אמר בריאיון לתוכנית "ישראל הבוקר": "אתם יודעים לכאב יש מקום, יש שני חדרים בלב, אפשר לשים באחד עצב ובשני שמחה".

"אני אומר לכם ולצופים שלכם, שתי העיניים צוחקות ומאושרות ושמחות, יש המשכיות, יש תקווה, ויש צמיחה ויש אושר גדול", הוסיף. "אני גם לא חושב שיש משהו שיכול להגביר את הכאב שלנו על יונתן אנחנו כואבים אותו כל יום כל הזמן ויש נחמה גדולה בתינוק המתוק הזה שנולד".

יהונתן גדל בבית אל, היה אברך בישיבת "רועה ישראל" ביצהר וגם שימש בהמשך כעובד המועצה האזורית השומרון. לפני מותו, הוא כתב לנוער היישוב יצהר: "אנחנו פה עדיין מתאמנים, עכשיו בשבת זה הזמן לנשום תורה, להתאפס מה השם רוצה ממני. מבסוט מכם אש על ההתנדבות. חולה עליכם, בטוח שאתם מתגעגעים אלי. תתפללו עלי".

לפני מספר ימים הודיע חגי על הולדת הבן וכתב ברשתות החברתיות: "בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ה'אין'. אל תחשבו על ה'אין אבא'. אל תחשבו על ה'אין מי שירים אותו על הכתפיים'. אל תחשבו על ה'אין מי שירקוד איתו בשמחת תורה'. אל תחשבו על ה'אין' בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף. תחשבו על ה'יש'. יש תינוק מתוק. יש המשך ליהונתן. יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור, שיזכיר, שייזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקווה לעם המופלא הזה".

תגיות:ברית מילהיהונתן לובר הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה