חדשות בארץ

סערה בכנסת: חד"ש שיתפה קריקטורה של תינוק עזתי מגואל בדם

המפלגה הערבית צייצה קריקטורה שבה נראה תינוק עזתי מת לאחר שיגור של טיל ישראל שארה"ב מממנת. בקריקטורה נראית ארה"ב כמי שמאכילה את התינוק אך מממנת את הטיל שפגע בו

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

מפלגת חד"ש שיתפה אתמול (רביעי) ציוץ ובו קריקטורה של הקריקטוריסט סולימאן אחמד, בו נראית דמות אמריקנית שמצד אחד עוזרת לאזרחים בעזה עם ציוד הומניטרי וביד השנייה מממנת הרג תינוקות.

הדמות האמריקנית מחזיקה ביד בקבוק חלב ומאכילה תינוק, אך ביד השנייה של הדמות "טיל ישראלי", שעליו מגן דוד, פוגע בתינוק עזתי שמגואל בדם והורג אותו.

כידוע, בכנסת ה-25 פועלת חד"ש מתוך האופוזיציה יחד עם מפלגת תע"ל. לחד"ש ארבעה נציגים - איימן עודה, עאידה תומא סלימאן, עופר כסיף ויוסף עטאונה, ולתע"ל נציג אחד - אחמד טיבי. זו לא הפעם הראשונה שבה המפלגה מחליטה "להסיר את הכפפות". לפני כשנה היא פרסמה סרטון נגד רה"מ לשעבר יאיר לפיד, השרה איילת שקד וחברי הקואליציה היהודים. "לפיד ושותפיו נוקמים, רוצחים, ורוקדים על הדם. כפי שהם נכשלו בעזה, הם ייכשלו בשועפאט. הרפו את ידיכם ממחנה הפליטים", נכתב.

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב: "העובדה שמפלגת חד"ש צייצה מחדש ציוץ ובו קריקטורה של תינוק עזתי מגואל בדם בגלל טיל ישראלי שארה"ב מממנת, רק מוכיחה שלא רק עופר כסיף הוא תומך טרור, אלא כל הח"כים של חד"ש הם בדיוק כמוהו - תומכי טרור שמשמשים כנציגים של כל המחבלים בכנסת ישראל".

גם ח"כ שרן השכל מהמחנה הממלכתי לא נותרה אדישה וקראה לחד"ש להסיר את הציוץ ולהתנצל: "דורשת להסיר ולהתנצל על הקריקטורה האנטישמית והשקרית. לא ראוי שמפלגה שמשתפת תעמולת אויב תקבל מימון ממדינת ישראל".

תגיות:עזהקריקטורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה