סלבס בהתחזקות

אביבית בר זוהר הודיעה: "מקבלת צניעות. תודה בורא עולם על הזכות להיות בעולמך"

אושיית הרשת הכריזה כי תנסה להקפיד על צניעות והסבירה: "לי יש פרנסה וברכה רק בזכות כיבוד ההורים שלי. מה גרם לי לעשות זאת? בורא עולם. נטו בורא עולם"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אושיית הרשת אביבית בר זוהר סיפרה למאות אלפי עוקביה באינסטגרם כי החליטה לקבל על עצמה צניעות.

"כתוב בתנ"ך 'כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך על האדמה'. אומרים שאפילו אם אמא ואבא שלך יורקים עלייך ומבזים אותך - את צריכה להרכין ראש ולסתום את הפה", אמרה בר זוהר בסרטון שהעלתה לרשת, בו הכריזה כי היא מתכוונת לקחת על עצמה צניעות. "כמה טוב השם. הסטייל היומי והצנוע שלי. תודה בורא עולם על הזכות להיות בעולמך".

בריאיון ל"ישראל היום", אמרה בר זוהר: "לא היה שום טריגר, אלה ערכים שאני גדלתי עליהם. כל החיים מבחינתי ההורים שלי הם קודש הקודשים, וכל החיים אני רואה גם איך אנשים מתייחסים להורים שלהם, וכל פעם אני מעירה על זה מחדש שהם לא  מבינים כמה עונשים יש להם בשמיים על איך שהם מתנהגים להורים שלהם וזה דבר שמאוד קשה לי לראות. בדור של היום, אני רואה איך ילדים מתנהגים מזעזע להורים שלהם, לא מעריכים שום דבר. והחלטתי שאני עושה את הסרטון כראיה לכיבוד הורים".

"לי יש פרנסה וברכה רק בזכות כיבוד ההורים שלי", המשיכה בר זוהר. "רק בזכות זה שאני מגיל קטן לא נותנת להורים שלי להשיג דבר בכוחות עצמם. אני עושה למענם הכל, מאז שאני ילדה. ככה גדלתי, ככה חונכתי, וככה אני אחנך את הילדים שלי בעזרת השם. אני חושבת שזה משהו שחייב להעביר לדור הזה. זה דור מאוד קשה ובעייתי".

על עניין הצניעות אמרה: "מה גרם לי לעשות זאת? בורא עולם. נטו בורא עולם. אני גם יודעת שמתישהו אני אחזור בתשובה שלמה. אני יודעת את זה, הנשמה שלי יודעת את זה. ולאט לאט. אני מאוד קרובה לבורא עולם מהבפנים שלי, אז הגיע הזמן שגם בחיצוני שלי. לאט לאט. זה קשה לי, אני לא אגיד לך שלא, ואני באמת מנסה לעשות השתדלות פה למענו".

על האפשרות שתיקח על עצמה מצוות נוספות, אמרה: "בעזרת השם, אני רוצה לעשות משהו גדול לנזקקים עם חברה טובה שלי קרן כלפון, הבעלים של חברת 'לנטנה' העולמית שמונפקת בבורסה ב-200 מיליון דולר. אנחנו הולכות לעשות פילנתרופיה. עזרה לנזקקים בפתיחת בתי תמחוי בישראל. אני וקרן רוצות לעשות פילנתרופיה בישראל".

"קיבלתי אלפי תגובות, האינסטגרם שלי קרס, מאות אלפי עוקבים", סיכמה בר זוהר. "מלא בחורות שכתבו לי 'אביבית, לא העזתי עד עכשיו ונתת לי את הפוש הזה לעשות את זה למעני'. וגם בחורות שכתבו לי שהחלו לבכות על כיבוד ההורים כי הן לא התנהגו השבוע יפה להורים שלהם, ובזכותי הן התקשרו להורים שלהם. זאת זכות, אתה לא מבין איזו זכות זו. זו זכות ענקית בשמיים שגרמתי לילד להתקשר לאבא שלו לבקש סליחה, שגרמתי לאישה להרגיש יותר נכון ויותר צנוע בדור הזה. גם לי לא קל, אבל פתאום משהו בצניעות הזאת מרגיע אותי".

תגיות:סלבס בהתחזקותאביבית בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה