חדשות בארץ

חוסל ברצועה האחראי על ירי הטילים ממחנות המרכז

דובר צה"ל אישר כי בפעילות משותפת עם שירות הביטחון הכללי חוסל עמאר עטיה דרויש אלעדיני. במסגרת תפקידו היה אחראי להטמנת רקטות, וכן היה אמון על שיגורי רקטות החל ממבצע "עופרת יצוקה" ועד למלחמה הנוכחית

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר הערב (רביעי) כי חיל האוויר, בשיתוף פעולה עם השב"כ, חיסל את האחראי על הירי הרקטי של חמאס במרחב מחנות המרכז, עמאר עטיה דרויש אלעדיני. המחבל נחשב למבוקש בכיר, ושימש כפעיל בארגון עשרות שנים. במסגרת תפקידו היה אחראי להטמנת רקטות וכן היה אמון על שיגורי רקטות, החל ממבצע "עופרת יצוקה" ועד למלחמה הנוכחית.

על פי צה"ל, אלעדיני לקח חלק מרכזי בהכנות למתקפה הרצחנית על יישובי העוטף. במהלך הלחימה קידם ירי עצים מול כוחותינו המתמרנים ברצועה. בנוסף, הוביל שיגורי טילים לעבר תל אביב ויישובי עוטף נוספים.

בצה"ל הוסיפו כי כחלק מתקיפות משותפות של חיל האוויר ומרכז האש של פיקוד הדרום, הותקפו בימים האחרונים שורת מטרות של החמאס והג'יהאד האיסלאמי בצפון הרצועה. התקיפות בוצעו במרחב ג׳באליה, בתגובה לשיגורים האחרונים לעבר יישובי העוטף ושדרות.

בין המטרות שהותקפו: דירות מסתור אשר בהן התבצרו מחבלים רבים ובהן אוחסנו אמצעי לחימה, מחסני אמל"ח, בורות שיגור ופירי מנהרות.

תגיות:חיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה