חדשות בארץ

אמה של החטופה שחזרה: "לקחתי על עצמי שחרית, נרות ונטילת ידיים"

מירית רגב סיפרה על תהליך ההתחזקות מאז שבתה ובנה נחטפו: "היה לי טקס בבוקר - הייתי נכנסת לחדרים שלהם ואומרת 'תהיו חזקים, אמא איתכם', קוראת בכל חדר פרק תהילים"

אא

יותר משלושה חודשים חלפו מאז שמיה רגב שוחררה משבי חמאס. היא הגיעה הביתה פצועה יחד עם אחיה הצעיר שנחטף איתה. אחרי שחזרה ללכת, היא התראיינה יחד עם אימה, מרית, למגזין "לאשה" וסיפרה מה עבר עליה בשבי.

"בהתחלה הציעו לי ליווי פסיכולוגי", סיפרה האם. "ישבתי עם פסיכולוגית שלוש פעמים, אבל לא היה לה מה להגיד שירים אותי". לכן היא מצאה דרך מיוחדת לחזק את עצמה.

"אני לא דתייה, אבל יש בי אמונה", הוסיפה, "אז לקחתי על עצמי להתפלל שחרית, ליטול ידיים כל בוקר, להדליק נרות כל יום. היה לי טקס בבוקר: הייתי נכנסת לחדרים שלהם ומדברת אליהם, 'תהיו חזקים, אמא איתכם', קוראת בכל חדר פרק תהילים".

מיה סיפרה על התקופה בשבי: "האמת היא שכבר לא היה לי אכפת למות. התפללתי רק שאם אני מתה, שזה יהיה בבת אחת, כי אין לי כוח לסבול עוד פציעה. פחדתי יותר שייגעו בי. כל הזמן אמרתי לחמאסניק ששמר עלי, 'תחשוב שאני הבת שלך', כי ידעתי שיש לו בת בגילי".

היא סיפרה כי דאגה בעיקר לאחיה הצעיר, ורצתה לבקש שיעבירו מכתב לו ולעומר שם טוב, שנחטף יחד איתו. "ידעתי שאחי עם עומר, והיה לי חשוב להגיד להם שאני בסדר ושיהיו חזקים. רציתי לדעת שיש להם אוכל, מדי פעם הייתי מבקשת להעביר להם את האוכל שלי. החמאסניק אמר לי 'זו טעות שחטפנו אותך, לא היית צריכה להגיע לפה'".

תגיות:חזרה בתשובהחרבות ברזלמיה רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה